Migreeni raskausaikana, onko kellään ollut?

Millaisen lääkityksen olette saaneet migreeniin raskausaikana?

Minä soitin aamulla, kolmatta päivää kestäneestä, päänsärystä neuvolaan. Kerroin ottaneeni panadolia maksimiannokset ja panacodia, mutta särky ei helpottunut. Neuvolantädin mielestä ei ole _mitään muuta lääkettä_ kuin nuo edellä mainitsemani, joita raskausaikana saa ottaa.. Onko näin?

Uskomatonta. Meinaa stressiä pukata pelkkä ajatuskin, jos vielä uudelleen paukahtaa migreenit päälle ja kestää monta päivää. Nyt siis alkaa jo olla ok tuon päänsäryn kanssa.

Tuota Panacodia mullekin suositeltiin.. sanoi kyllä jotta tarvittaessa saa ottaa Buranaa yhden silloin tällöin ennen rv 33 ja yhtenä päivänä saa ottaa kolme Buranaa mutta peräkkäisinä ei noin montaa.. oliko nyt liian vaikeasti? :ashamed:

vieras
Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa päänsärkyä rv 6-18 lähes päivittäin. Oksensin myös usein. Vain parasetamolia söin. Säryt sitten loppuivat rv 18 eikä enää vaivanneet.

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
mulla ei ollut migreeniä mutta iltaisin oli todella kovia särkyjä.pystyi vaan makailemaan,kätilö selitti että kun verimäärä kropassa kasvaa niin saattaa aiheuttaa päänsärkyä :hug:
Minulla tälle päänsärylle on muut syyt. Sanoisinko, että stressitekijät. Jatkuva itkeminen, valvominen ja miettiminen. Paukahtaa helposti tälleen monen päivän pääkivuksi, silmät on valonarat jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
mulla ei ollut migreeniä mutta iltaisin oli todella kovia särkyjä.pystyi vaan makailemaan,kätilö selitti että kun verimäärä kropassa kasvaa niin saattaa aiheuttaa päänsärkyä :hug:
Minulla tälle päänsärylle on muut syyt. Sanoisinko, että stressitekijät. Jatkuva itkeminen, valvominen ja miettiminen. Paukahtaa helposti tälleen monen päivän pääkivuksi, silmät on valonarat jne..
Tuo stressi vaikuttaa minullakin migreenin alkuun.. :/

Yhteistyössä