migreeni+raskaus

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
:/
Kysyisin että kuinka monella raskaana ollessa on helpottunut migreeni ja kuinka monella on pysynyt samana.? Otattetko särkyyn panacodia ja panadolia?

Itselläni on kerran kuussa eli raskausaikana helpottui, mutta ei loppunut kokonaan. Viikkoja on 31

Niin ja mites synnytyksen jälkeen migreenin laita?
 
kallokipu
mulla tuli migreenikohtauksia ekan kerran vasta tokan raskauden aikana.vähän pelästytti kun ei aluks tienny että mistä oli kysymys.ilmeisesti raskaus laukaisi kohtauksen sillä koskaan aiemmin minulle ei ollut niitä ollut ja synnytyksen jälkeen kohtauksia ei ole ollut.onneksi..
 
Myös kärsivä
Raskauden toteamisen jälkeen on ollut kerran (!!!!!) migreeni, joten on todellakin vähentynyt HUOMATTAVASTI! Otin kipuun Paramax -tabletteja, jotka auttoivat "hieman", mutta eivät tietenkään niin paljon kuin mitä ne oikeat migreenilääkkeet.
Nyt siis mennään rv 32.

Toivottavasti pysyisi myös synnytyksen jälkeen poissa, on se sen verran ikävä tauti :(
 
Pive*
Mulla oli esikoista odottaessa yksi paha migreeni kohtaus. Oksensin kaksi päivää. Mut olisi otettu sinä iltana tiputukseen sairaalaan, jos migreeni ei olisi loppunut.

Kuopusta odottaessa oli muistaakseni 2-3 migreenikohtausta, joihin söin Panacodia "hevoskuurin" eli kaksi tablettia kerralla, jotta kohtaus helittäisi heti, eikä jatkuisi päivätolkulla.

normaalisti mulla on 1-2krt/kk migreeniä ja synnytyksien jälkeen on ollut kohtauksia enemmän kuin raskaus aikana, mutta vähemmän kuin ennen esikoista, jolloin söin e-pillereitä. Mulla on hormonaalista nää migreenikohtaukset suurimmaksi osaksi.
 

Yhteistyössä