Miettikää, miten suomalaiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ydinperheestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ydinperheestä

Vieras
... ovat kaikki entistä enemmän toisilleen enemmän sukua, kun on näitä minun, sinun ja meidän lapsia! Saapi olla tosi tarkkana, että kenen isä tai äiti olikaan nyt kuka... Näitä vaan mietin, kun seuraan mitä ympärillä tapahtuu! uusioperheitä ja lapsia paljon!

Nykyajan meininki on ihan perseestä...minun, sinun ja meidän muksuja ja vähän varmaan naapurinkin...toivottavasti tajuatte edes hävetä tuollaisia kuvioita. Lutkameininkiä.

[QUOTE="joo";24033811]Nykyajan meininki on ihan perseestä...minun, sinun ja meidän muksuja ja vähän varmaan naapurinkin...toivottavasti tajuatte edes hävetä tuollaisia kuvioita. Lutkameininkiä.[/QUOTE]

Eiks yhtään pukkimeininkiä?

[QUOTE="joo";24033811]Nykyajan meininki on ihan perseestä...minun, sinun ja meidän muksuja ja vähän varmaan naapurinkin...toivottavasti tajuatte edes hävetä tuollaisia kuvioita. Lutkameininkiä.[/QUOTE]

:laugh:

Itse asiassa me suomalaiset ollaan sisäsiittoisia. Ei siihen vaikuta uusperhekuviot ollenkaan. Meillä on omat kansantautimme, joita muilla kansalaisuuksilla ei ole. Sitä paitsi uusperheellisyys ei ole lainkaan uusi ilmiö. Uusperheitä on ollut kautta aikojen. Ennen äidit kuolivat lapsivuoteeseen, sodat verottivat miehiä, nälkä kaatoi kansaa ja jäljelle jäänyt puoliso avioitui uudestaan.

Yhteistyössä