H
hmph
Vieras
Kun mulla on monta tuttua, jotka ovat saaneet tosi nuorina lapsia. Ns. teinivanhempia. Näiden lasten tultua täysi-ikäisiksi, he ovat suorastaan bestiksiä vanhempiensa kanssa. Esim. lapsi täyttää 18, kun äiti on vasta vähän yli kolmekymppinen (esim. 33-v.) niin nää lapset ja äidit bailaavat yhdessä. Laittavat ällöimeliä sydänviestejä facen kautta toisilleen (julkisesti).
Kun taas puolestaan lapset häpeävät hiukan vanhempia vanhempiaan ja voi olla, etteivät ole edes facessa kavereita toisilleen. Tai jos ovatkin, niin ovat hillittyjä puolin ja toisin.
Onko tämä vain joku minun tuttavapiirin ja suvun juttu, vai onko tämä yleistäkin?
Voiko sellaisesta olla tosi ylpeä, jos vanhemmat ovat jokseenkin nuoria vielä itsekin?
Kun taas puolestaan lapset häpeävät hiukan vanhempia vanhempiaan ja voi olla, etteivät ole edes facessa kavereita toisilleen. Tai jos ovatkin, niin ovat hillittyjä puolin ja toisin.
Onko tämä vain joku minun tuttavapiirin ja suvun juttu, vai onko tämä yleistäkin?
Voiko sellaisesta olla tosi ylpeä, jos vanhemmat ovat jokseenkin nuoria vielä itsekin?