mietittekö

kyllä sitä on tullut pyöritwttyä mielessä kauhean paljon.
Nyt menossa tämä loppu dotus ja se alkaa olla jo väistämättä edessä ;)

Ed synnytys meni minullakin odotuksia/pelkoja/luuloja paremmin vaikka jotain jäikin hampaan koloon.
Nyt jännään että ehtisinkö saamaan kivunlievitystä (ekassa en) ym

Aika vähän tuli mietittyä ja hyvä niin. Kyl ne kätilöt osaa auttaa. Enemmän oli ajatuksissa aika synnytyksen jälkeen, arki ja muut jutut. Synnyts tulee ja menee mutta vauva on ja jää. Tsemppiä.

Kiatsu
Kyllä mietin tosi paljon.Varsinkin näin loppu odotuksesta ,kun miettii koska se lähtö tulee ja miten synnytys menee.On tullut viä aika kova synnytys pelkokin kaupan päälle :(

Mä oon tässä vaiheessa (36+6) alkanu miettiä synnytyksen käynnistymistä, eli että miten se alkaa, tietääkö milloin on aika lähteä sairaalaan yms. Varsinaisesti itse synnytystä en osaa pelätä, tietysti vähän jännittää.
Mietin myös sitä että kun lähtö tulee, onkohan mieheni kotona ja entä jos hän on jossain ettei pääse nopeasti tulemaan yms...

toista odottava
Pikku hiljaa on alkanut painetta kertymään :eek: Oon miettinyt mitä haluan ja mitä en halua, silleen periaattelisessa mielessä. Ekalta otin ilokaasua mutta tältä en aio ottaa kun pää meni sekaisin.. Mutta sittenpä sen näkee miten se menee. mutta täytyy sanoa että tätä toista odottaessa synnytys hirvittää PALJON enemmän kuin ekalta :ashamed:

Esikoisen synnytys meni ihan ok, mutta välilihan leikkaus ja ne saamarin tikit hirvittää kyllä eniten... \|O \|O \|O No, jospa tässä olis "väljähtynyt" ja löystynyt sen verran että sitä ei tarvis nyt tehdä.. :D :D :D

pussipiru
kyllä hirvittää. toista kanssa odottelen ja synnytys pelottaa paljon enemmän kuin ensimmäisen kanssa :eek:
sillon en läheskään kaikkea tiennyt vaan sitä vaan meni saliin ja antoi kaikki piikit ja muut laittaa ja itse synnytykseltä ei kauheasti osannu oottaa mitään, nyt taas ootan aika paljon kaikkee ja pelkään piikeistä lähtien kaikkea.. olen miehellekin niin paljon puhunut synnytys "peloistani" että hänkin jo stressaa puolestani :kieh:

no, eipä se auta ku mennä vaan rohkeasti että saa vauvan syliin pian :heart:

T.pian toisen pojan äiti, rv 38

Eli kuulostaisi vähän siltä että toista odottavat pelkäävät synnytystä, mutta ensimmäistä odottavat ei... :/
Ensimmäistä odottavat eivät ilmeisesti osaa pelätä ennen kokematonta tapahtumaa, vai?

Anu79
Eka synnytys meni niin loistavasti että toivon koko ajan että toinen tulisi yhtä vauhdilla ja ongelmitta. Kipu oli kova, mutta sen kestää kun tietää ettei se kestä hirvittävän kauaa. Lisäksi olen saanut ajattelemisen aihetta kun mummoni on kertonut pimeässä saunassa synnyttämisestä...

Yhteistyössä