Mietiskelin tässä ja tulin siihen tulokseen että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

She-na

Vieras
..lopetan palstailun. Ihan kokonaan, oikeasti ja lopullisesti. Joo, tein sen kerran aiemminkin, mutta nyt en tuu takasin. En voi. Se nyt ei vielä mitään haitannut etten voinu kuvia laittaa, mutta nyt ei voi enää edes kirjottaa. Mitään. Mihinkään ketjuun. Heti ollaan v**tuilemassa. Tein toki virheen tuomalla kriisini tänne. Vieläpä mustana, joka tosin oli silkka vahinko. Osalle se näytti olevan suurta viihdettä, valtaosa antoi kuitenkin tukea. Vielä kerran kiitokset tästä jälkimmäisestä. Nyt; hyvästi! :wave:

Kaikkea hyvää sinulle ap, eihän sitä kenellekkään mitään pahaa toivoisi.

Jotenkin tosin kyllä pakkaa huvittamaan nämä suurieleiset ilmoitutkset joita aina ajoittain joku tekee palstailun lopettamisesta. Hieman menee niinkuin tupakkalakkokin. Mutta ei kait siinä mitään. Kukin tavallaan.

Olen mäkin saanut vittuilua osakseni, mutta silti jatkanut. Välillä soitetaan suuta joka ketjussa ja joskus saa olla aivan rauhassa. Anna pölyn laskeentua, kyllä ne idiootit ottaa pian seuraavan uhrin.

Mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut sen eroviestisi jälkeen, mutta älä ystävä hyvä lähde sen takia, jos täällä joku louskuttaa suotta päiten. Niillä siinä paha olla on, jos toista kiusaavat. Muistaakseni sinulla ei ollut juuri muuta tukiverkkoa kuin äiti. Täältä voi saada hyvää vertaistukea ja muutakin tukea sekä apua. Pitää vaan ilmeisesti osata blokata mielestään kaikki ilkeät ja heidän pahansuopaisuutensa.

Älä lähde. Voimia sinulle ja kovasti tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja taustailija:
Mä en tiedä mitä täällä on tapahtunut sen eroviestisi jälkeen, mutta älä ystävä hyvä lähde sen takia, jos täällä joku louskuttaa suotta päiten. Niillä siinä paha olla on, jos toista kiusaavat. Muistaakseni sinulla ei ollut juuri muuta tukiverkkoa kuin äiti. Täältä voi saada hyvää vertaistukea ja muutakin tukea sekä apua. Pitää vaan ilmeisesti osata blokata mielestään kaikki ilkeät ja heidän pahansuopaisuutensa.

Älä lähde. Voimia sinulle ja kovasti tsemppiä.

tässähän se tulikin mitä minäkin ajattelen

Aikansa ne jaksaa sitä vittuilua mut kyllästyvät lopulta ko eivät saa vastakaikua. Niin kauan ko mie oon palstaillu (ja se on kauan se ) mulle on huudeltu provoa ja haukuttu, vittuiltu, ilkeilty, saan moskaa jopa yv:nä, mut ihan sama. Ei jaksa kiinnostaa. Minua ei täältä niin vain ajeta pois :xmas:

Yhteistyössä