Mietintää kirpputorilla (turhis)

Tulipa tänään töistä tullessa tallusteltua kirpputorin kautta autolle... Mulle iski parin hyllykön kohdalla pomminvarma ajatuskupla mieleen: Palsta-Mamma:D Vai mistä muusta voi olla kyse kun myydään pinkir ReimaTecit hintaan 55 euroa? Siis KÄYTETYSTÄ haalarista... Ja Jollain oli Reimat ilman Teciä 45 euroa... Siis KÄYTETTYJÄ, eikä mitenkään poikkeuksellisen vähänkäytetyn näköiset...

Ja kaiken huipuksi toisella ilmeisesti oli myyntiaika loppumassa, kun hyllyn reunassa luki "-50%" (jotku tekee näin parina viimisenä myyntipäivänä ettei tarvi kaikkea roudata takaisin kotiin )... Ja sit siinä ReimaTecissa luki isolla "tämä on normaalihintainen" ja hyllyn reunassaki oli vielä huomautus "ei koske reimatecia" :LOL:

Tiiän että täällä on mammoja joille Reimatec on jumala jota ei saa rienata, mutta itse sain päivän parhaat naurut tästä=)
 
Lammas
Mikähän niiden pukujen alkuperäinen hinta on joskus ollut, kun tuolla hinnalla saa jo melkein uusia reimoja? Itse en ostais noin kalliilla jos eivät enää näyttäneetkään hyviltä, kun ei voi enää olla tollasten pukujen suhteen varma onko kosteus- ja tuulisuoja vielä tallella jos ovat vaikka kovasti vanhoja ja vaik väärin pesty. Jotkut vaan yrittää rahastaa ihan ihme roinista vaikka mitä, kun jos ei se tavara omasta mielestä näytä sellaselta, että haluais sen hinnan jonkun muun vastaavasta maksaa niin ei se ole silloin hyvä hinta kenestäkään muustakaan. Siks nuo puvut siellä varmaan vielä roikkuivatkin jos hinta ei ollut kohdallaan.
 
vieras
Mä näin tänään kirpparilla Lassie-haalarin (luultavasti vuosimallia -90 tai jotain... ). Polvet kuluneet, haalistunut, neppejä puuttui ym "pientä". Hintaan 16 euroa.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä näin tänään kirpparilla Lassie-haalarin (luultavasti vuosimallia -90 tai jotain... ). Polvet kuluneet, haalistunut, neppejä puuttui ym "pientä". Hintaan 16 euroa.
ohhoh. Mä en kyllä maksais noin paljon...
Mä olisin sen voinu eurolla ottaa navettahaalariksi. Siis jos olis navetta... Enkä ole turhan ronkeli, paljon tulee kirppareilta ostettua.
 
Gluteus maximus
Minun maksimi rahamäärä mitä yhteen tavaraan kirpparilla käytän on 10 euroa! Siinäkin saa olla jo TODELLA siisti vaate/ tavara. Jostain erittäin hyvistä vaunuista voisin maksaa enemmän ja huonekaluista, mutta mistään käytetystä vaatteesta, vaikka se olisi Madonnan vanha, en maksa 10 euroa enempää. Ihan hullua.
 
vieras
Niin eikä vedenpitävyydestä takeita. Juur tän takia ostan haalarit uutena (en tosin Reimateciä, suosin kotimaista Rasaviliä) ja kierrätän ne sitten sukulaislapsille.
 
:)
Järkyttävä hinta!
Mieluummin sit ostaa vaikka jotkut ns. huonommat haalarit samalla hinnalla tms...Alesta saa aina tosi hyvällä hinnalla ulkovaatteita.

Monena vuonna siis ostanut tammialeista ensi talveksi uudet puvut tms.
Ja meillä kierrätetään esikon vanhat nuoremmille, vaikka nuoremmille ehkä niitä uusiakin ostetaan. Pihapukuja saa olla parit varalta ;)
 

Yhteistyössä