mietin

• Viestiketjun aloittaja Nettikilpailut
  • Ensimmäinen viesti
Nettikilpailut
Ihmettelen väliin nettikilpailuja, kun joskus voi tehdä saman perheen eri henkilöille kilpailuvastauksen ja joskus ei voi tehdä kun yhden kilpailun ja yhden nimelle, kun jo herjataan, että ollaan jo osallistuttu.

Miten te muut olette tehneet? Tuleeko hylkäys ip osoitteen mukaan , jos tekee monen perheenjäsenen nimeen kilpailuun? Toki vaan yksi vastaus per henkilö.

vierailija134
Kannattaa osallistua kilpailuihin vain nettisivuilla, missä on vain kilpailuja. Usein netissä liikkuu sielä täälä erilaisia kilpailuja ja arvontoja, joista ei voita mitään. Siksi suosin itse tunnettuja kilpailusivuja. Näillä sivustoilla kilpailuihin saa osallistua niin monta kertaa, kun itse haluaa. Eli mitä useamman kerran osallistut kilpailuun, sitä suuremmat ovat voittomahdollisuutesi. Kilpailut ovat tietysti myös ilmaisia. Osallistu arvontaan ja voita hienoja palkintoja ja käteistä rahaa. Minä itse olen nytkin mukana varmaan yli 100 kilpailussa. Kilpailut on mukavaa ajankulua ja tuo kivaa jännitystä elämään. Olen nyt osallistunut erilaisiin kilpailuihin vuoden ajan ja olen voittanut 500 euron lahjakortin, sekä matkan ulkomaille. Onhan tässä tietysti oma vaivansa, mutta on se sen arvoista siinä vaiheessa, kun saat yhteydenoton, että olet voittanut suuren palkinnon. :)

Yhteistyössä