V
vieras
Vieras
miksei kukaan ole vielä keksinyt pullottaa vauvan tuoksua?
mä ainakin ostaisin heti, kun mun vauva olis niin iso, ettei enää tuoksu vauvalle
maailman ihanin tuoksu!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Busted!:Ootko joku pedoviili?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vauvan tuoksu, se mikä useimmiten mieletään vauvan tuoksuksi, tulee rintamaidosta.
Jatka rintamaidon tuotantoa ja pyyhi aina pisara tai kaks pyyhkeeseen. Siitä sit haistelemaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä en edes oikein tiedä mikä se vauvan tuoksu lopulta on. Meillä se tuntuu olevan oksennuksen ja vauvan kakan tuoksuaJostain syystä mä tykkään oman vauvan kakan tuoksusta, siitä makeasta maitokakasta :snotty: Oonko ainoo outo? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vauvan tuoksu, se mikä useimmiten mieletään vauvan tuoksuksi, tulee rintamaidosta.
Jatka rintamaidon tuotantoa ja pyyhi aina pisara tai kaks pyyhkeeseen. Siitä sit haistelemaan. =)
No ei kai se sitä oo...? Päätä, kun nuuskuttaa tulee se vauvan tuoksu siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä en edes oikein tiedä mikä se vauvan tuoksu lopulta on. Meillä se tuntuu olevan oksennuksen ja vauvan kakan tuoksuaJostain syystä mä tykkään oman vauvan kakan tuoksusta, siitä makeasta maitokakasta :snotty: Oonko ainoo outo? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vauvan tuoksu, se mikä useimmiten mieletään vauvan tuoksuksi, tulee rintamaidosta.
No ei kai se sitä oo...? Päätä, kun nuuskuttaa tulee se vauvan tuoksu siitä![]()
Se on just sitä. Se tuoksu tulee rintamaidosta.
Mulla on yks pyyhe, jota käytin pumpatessa. Se oli jääny tonne lapsen lelukorin pohjalle, ollu siellä kuukausia (joo, tiiän yöks). Kaveri sit yks päivä otti sen sieltä ja siitä lehahti se rintamaidon haju. Totesi, et tää haisee ihan vauvalle.![]()
Ja silloin, kun tuo oli vielä vauva ja pumppasin paljon, noita samaisia pyyhkeitä oli meillä aika paljon (mulla vuoti oikein kunnolla, joten pidin aina pyyhettä alla =) ). Silloinkin meillä käyneet aina sanoi, et nämä tuoksuvat ihan vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vauvan tuoksu, se mikä useimmiten mieletään vauvan tuoksuksi, tulee rintamaidosta.
Se on just sitä. Se tuoksu tulee rintamaidosta.
Mulla on yks pyyhe, jota käytin pumpatessa. Se oli jääny tonne lapsen lelukorin pohjalle, ollu siellä kuukausia (joo, tiiän yöks). Kaveri sit yks päivä otti sen sieltä ja siitä lehahti se rintamaidon haju. Totesi, et tää haisee ihan vauvalle.![]()
Ja silloin, kun tuo oli vielä vauva ja pumppasin paljon, noita samaisia pyyhkeitä oli meillä aika paljon (mulla vuoti oikein kunnolla, joten pidin aina pyyhettä alla =) ). Silloinkin meillä käyneet aina sanoi, et nämä tuoksuvat ihan vauvalle.
Siis happamalle maidolle???
Ei mun vauva semmoselle haise, vaan tuoksuu vauvalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Pulloruokitut vauvatko ei sitten tuoksu samalle kuin rintaruokitut?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Pulloruokitut vauvatko ei sitten tuoksu samalle kuin rintaruokitut?
Itse asiassa ei ne haise, haistapa vaikka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:pakkoko niitä vauvoja on nuuhkia, kuinkas moni teistä masturboi samalla kun imettää?
Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Pulloruokitut vauvatko ei sitten tuoksu samalle kuin rintaruokitut?
Juu ei haise mutta tuoksuu. Kolmen lapsen, sekä pullo- että rintaruokittujen kokemuksella uskalla olla eri mieltä. Samalta ne meidän perheessä on ainakin tuoksuneet kaikki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Pulloruokitut vauvatko ei sitten tuoksu samalle kuin rintaruokitut?
Juu ei haise mutta tuoksuu. Kolmen lapsen, sekä pullo- että rintaruokittujen kokemuksella uskalla olla eri mieltä. Samalta ne meidän perheessä on ainakin tuoksuneet kaikki.![]()
Tää on muuten varmasti totta. Ei nää akat muuten keuhkoos imetyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:pakkoko niitä vauvoja on nuuhkia, kuinkas moni teistä masturboi samalla kun imettää?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Pulloruokitut vauvatko ei sitten tuoksu samalle kuin rintaruokitut?
No ei tuoksukaan.
Ole vain eri mieltä. Mulla on myös tästä aika kattava "testi" takana.
Ja tonhan voi kuka tahansa vielä imettävä testata. Valuttakaa maito hiukan pyyhkeelle ja antakaa sen kuivaa. Kun se on kuiva, haistakaa sitä. Haiseeko vauvalle?(haisee, vaikkei vauva olis siihen koskenutkaan =) )
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ja tonhan voi kuka tahansa vielä imettävä testata. Valuttakaa maito hiukan pyyhkeelle ja antakaa sen kuivaa. Kun se on kuiva, haistakaa sitä. Haiseeko vauvalle?(haisee, vaikkei vauva olis siihen koskenutkaan =) )
Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ja tonhan voi kuka tahansa vielä imettävä testata. Valuttakaa maito hiukan pyyhkeelle ja antakaa sen kuivaa. Kun se on kuiva, haistakaa sitä. Haiseeko vauvalle?(haisee, vaikkei vauva olis siihen koskenutkaan =) )
Ensinnäkin, se on paska mikä haisee.
Toiseksi, tuon saman voi tehdä sillä pullomaidolla. Samalta se tuoksuu, imho.