Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten en tiedä, Liekan suunnalla olen jollain pikkulavalla käynyt kesäisin ja Joensuussa jollain lavallaAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:39 huppaloora kirjoitti:\Väärä suunta! Se on Naapurivaara ja toimii läpi vuoden...Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:35 Provo kirjoitti:\En muista enää sen lavan nimeä, mutta jos se on korkealla mäellä niin olemme sielläkin muutamasti käyneetAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:31 huppaloora kirjoitti:\Kaveri oli kuullut että tänä kesänä olisi lippujen hinnat likempänä 15?.. Vaan tuossa tämän ja eteläisen naapurikylän puolivälissä on sitten joka viikonloppu tanssit Koivuniemen lavalla... Hinnat halvemmat ja ihan pitäisi olla kohtuullisia esiintyjiä..Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:21 Provo kirjoitti:\=) Minusta ne liput oli jo ennenkin jotain 10e luokkaa, miten enää voi nostaa niiden hintaa??Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:20 huppaloora kirjoitti:Se oliskin kannattanut teidän tuo Kajaste vuokrata täksi kesää... Oisitte tansseja järjestelleet niin oisi tullut lisätienestiäNythän se on Sepoilla ja lippujen hinnat kuulemma kokeneet roiman korotuksen.. :/
![]()
siellä vaan tuntuu olevan niin hyviä tanssijoita ettei paljon uskalla sekaan mennä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:39 Provo kirjoitti:\Miksei kukaan näe, että kirjoitin ja tarkoitin, että ihan hel.vetin suuret menot meillä täytyy olla???Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:37 Pikku Ruu kirjoitti:No just joo... Vaikka me oltas kuinka pirun rikkaita niin en mä kyllä kävis täällä julistamassa paljon mun mies tienaa. Johan on jutun aiheet.
Jatkuvastihan täällä tuloista ja menoista puhutaan - onko ne pienemmistä menoista puhumiset jollain tapaa parempia aloituksia??
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:31 Rakkapanuu harmaana kirjoitti:öööö...sori, mutta mun on pakko kysyä, missä ammatissa tienaa nuin hyvin?!
No, miehen kanssa keskustelun pointti oli olevinaan se, että joka kuukausi tuntuu jotain suurempia laskuja olevan ja ihan normaaleja laskuja - ei mitään ostettua tai osamaksua, vaan ihan normaaleja menoja joita ei varsinaisesti voi karsia poiskaan, jos ei ilman sähköä, vettä, vakuutuksia, autoa halua ollaAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:43 Tättärä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:39 Provo kirjoitti:\Miksei kukaan näe, että kirjoitin ja tarkoitin, että ihan hel.vetin suuret menot meillä täytyy olla???Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:37 Pikku Ruu kirjoitti:No just joo... Vaikka me oltas kuinka pirun rikkaita niin en mä kyllä kävis täällä julistamassa paljon mun mies tienaa. Johan on jutun aiheet.
Jatkuvastihan täällä tuloista ja menoista puhutaan - onko ne pienemmistä menoista puhumiset jollain tapaa parempia aloituksia??
No ei kai sun tartte veikkailla teidän menoja? Kai sä nyt ne suunnilleen tiedät, tai osaat laskea. Ja eihän dieselveroakaan kai joka kuukausi mene? Etkös sellasesta maininnut (vai taasko muhun iski lukihäiriö)
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:45 Tättärä kirjoitti:Ja mun nettotulot on tosiaan noin 4000 ? vuodessa![]()
että sen perusteella ei ymmärrä miten tollanen summa menee kuukaudessa (vaikkakin ois paljon menoja)...