Mietin puolitosissani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
alanvaihtoa, mutten millään oikeastaan keksi mitä haluaisin tehdä. Tiedän, että tämä on nyt pelkkää hupia jos täältä kysyy, mutta mitäs vastaisit jos palstan tietojen perusteella joutuisit keksimään minulle uuden ammatin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kettu:
Henkilökohtaiseksi valmentajaksi. Siis sellaiseksi urapiiskuriksi, ei urheilua vaan elämänvalmennusta :D

Voisin tehdä hyvinkin.. ja sit haaveena on ollut seksuaaliterapeutin jatkotutkinto, tarttis vaan irrota aikaa lähteä Jyväskylään sitä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Öh en minä muista Ilolan lähellä kuitenkin,,, :D

Täytynee googletella, tuo ei olis kaukana :whistle:

Voin kysäistä poikien kummitädiltä, kerron huomenna tarkemmin jos välttämättä haluat tietää. =)

Kysy kysy, kiits :D
Alkaa ahistamaan jo työttömänä olo, johan tätä on jatkunu melkein kaks kuukautta |O

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Yrittäjä.

Järjestäisit juhlia tai miksei sisustus- tai pukeutumisalankin...

Toisaalta, hyvää voisi tehdä myös ei lainkaan ihmisekeskeinen duuni.

Koordinaattorina olisin loistava, mutta en ymmärrä yrittämisestä yhtään mitään.. tarvitsisin jonkun parin ja se joka ois siihen hiton loistava sai just töitä Pohjolasta vakuutusmyyjänä.. Mut yhtään ei-ihmiskeskeistä duunia ei välähdä mieleen millään vaikka kuinka miettis.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mites olis joku sisustukseen liityvä?

Jotakin mihin ei välttämättä tarvis suurta kouluttautumista. Mietin hääsuunnittelijaa melkein tosissani itse.

Mä ehdottaisin kokeilemaan tuota. Tekisit alkuun sitä vaikka harrastuksenomaisesti sivutyönä, jolloin huomaat onko hääpareilla kysyntää suunnittelijalle. Sitten jos se alkaisi poikia enemmän töitä, voisit alkaa tekemään sitä päätoimisesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
:whistle: politiikko, ei tarttis oikeesti tehdä mitään

Se muuten sopis sulle, diipadaabaa josta kukaan ei tajua mitään, ja jolla ei sano mitään vaikka kuinka selittää sanan toisensa perään.

Hernis eduskuntaan :attn: :attn: :attn:

Öh en minä muista Ilolan lähellä kuitenkin,,, :D

Täytynee googletella, tuo ei olis kaukana :whistle:

Voin kysäistä poikien kummitädiltä, kerron huomenna tarkemmin jos välttämättä haluat tietää. =)

Kysy kysy, kiits :D
Alkaa ahistamaan jo työttömänä olo, johan tätä on jatkunu melkein kaks kuukautta |O

Huutele minua palstalla joskus kuuden aikaan illalla, muuten unohdan nikkisi tai koko asian. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
:whistle: politiikko, ei tarttis oikeesti tehdä mitään

Mä harrastan politiikkaa eikä siinä suinkaan olla tekemättä mitään sillä sen verran paljon kulkee paperia ja päätöstä minunkin käsieni kautta että jos sitä tekis työkseen niin olis varmasti 15 tuntisia päiviä päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mites olis joku sisustukseen liityvä?

Jotakin mihin ei välttämättä tarvis suurta kouluttautumista. Mietin hääsuunnittelijaa melkein tosissani itse.

Mä ehdottaisin kokeilemaan tuota. Tekisit alkuun sitä vaikka harrastuksenomaisesti sivutyönä, jolloin huomaat onko hääpareilla kysyntää suunnittelijalle. Sitten jos se alkaisi poikia enemmän töitä, voisit alkaa tekemään sitä päätoimisesti :)

Kun vaan pääsis alkuun jotenkin??

Yhteistyössä