Mietin pitkään uskaltaako kertoa vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihana mä en o himoinnu kun alkuraskaudesta vitalin karpalo mehuu ja nyt menee siitä kielikin "karrelle " kun o niin hapanta.... nyt tosin söisin kilokaupalla salmiakkia ja lakua

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
:laugh:

Kohtalotoveri :hug: .

Mä söin yks päivä pumpulia :ashamed: :o

siis miks ihmees, näyttikö se niin hyvältä? :laugh: :laugh: ei varmaan tuoksunu miltään :p

Kyllä se tuoksu..Mansikalle, näyttää ihan hattaralle

:whistle:

ei apua....jos tää meno jatkuu niin oon kohta mahahuuhtelussa. voisko sitä vessanovee kääntää et se lukko ois ulkopuolel? :xmas:

:laugh: Mulla oli myös "bensahimo" nyt kun nuorimmaista odotin; miehellä oli eteisen kaapissa joku purkki missä oli pohjalla tuota herkkua.... myllä muutaman kerran taisin roikkua siinä kaapin ovella pää sisäpuolella. :xmas:
Ja toinen oli kynnet. :o Siis söin kaikki kynteni ja ne maistu muka niiiin hyvälle. Tai siis tuntu tuolla suussa. :x :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
:laugh: Mulla oli myös "bensahimo" nyt kun nuorimmaista odotin; miehellä oli eteisen kaapissa joku purkki missä oli pohjalla tuota herkkua.... myllä muutaman kerran taisin roikkua siinä kaapin ovella pää sisäpuolella. :xmas:
Ja toinen oli kynnet. :o Siis söin kaikki kynteni ja ne maistu muka niiiin hyvälle. Tai siis tuntu tuolla suussa. :x :saint: :D

Noh, mä en kynsiä himoitse, mut ah, tankkaaminen... voisin impata sitä bensan hajua vaik kui.... just ajattelin tänään tankatessani, et miks ne ei voi tehdä mitään bensan makuista syötävää... purkkaa vaik...

sairasta.... ja kyllä... olen raskaana...

Mikä puutos mul on ku bensaa himoan?

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Ja yksi mukava miksaus oli ((ihan oikeista ruoka-aineista ;) ) kun esikoista odottaessa vetelin vaniljajogurttia ja salmiakkikarkkia sellasena "mössönä". :whistle: :p

no hyi..jos noista pitää valita niin valitsen sitä saippuaa. :x :saint:

Yhteistyössä