S
Sini
Vieras
Kuka tietäis paikasta? Millainen on asua? Meitä muuttamassa minun lisäksi kohta 7v ja 2v pojat. Onko hyviä puistoja esim.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä tyylistä asuinaluetta olet ajatellut? Kerrostaloa keskustasta vaik kenties jotain rauhallista omakotialuetta? Sammonlahtea ja Skinnarilaa en minäkään suosittele (vaikka Skinnarilassa onkin nykyisin jokunen tosi hulppea omakotitalo, niin paljon siellä on myös ongelmia ).
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Kanavansuun rivitaloasumisesta olen kuullut sen verran, että siellä suunnalla asuu paljon mustalaisia. Mutta kaipa niidenkin kanssa oppii elämään. Itse suosittelisin Uus-Lavolaa ja Kivisalmea, molemmissa olen itse asunut. Uus-Lavolassa lähellä sammonlahden palvelut, jumpat, lasten harrastuksia, leikkipuistoja muutamia ja useampi päiväkotikin lähettyvillä, samoin kouluja.. Kivisalmessa suppeammat palvelut, mutta ihan ookoo aluetta asua sekin. Sammonlahtea ja Skinnarilaa en tosiaan minäkään suosittele, enkä lauritsalaa.
Karhuvuoresta minäkin tykkään, tosin ehkä en lähtisi sinne asumaan jos ei autoa käytettävissä. Uus-Lavolassa paremmat liikenneyhteydet..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Kanavansuun rivitaloasumisesta olen kuullut sen verran, että siellä suunnalla asuu paljon mustalaisia. Mutta kaipa niidenkin kanssa oppii elämään. Itse suosittelisin Uus-Lavolaa ja Kivisalmea, molemmissa olen itse asunut. Uus-Lavolassa lähellä sammonlahden palvelut, jumpat, lasten harrastuksia, leikkipuistoja muutamia ja useampi päiväkotikin lähettyvillä, samoin kouluja.. Kivisalmessa suppeammat palvelut, mutta ihan ookoo aluetta asua sekin. Sammonlahtea ja Skinnarilaa en tosiaan minäkään suosittele, enkä lauritsalaa.
Karhuvuoresta minäkin tykkään, tosin ehkä en lähtisi sinne asumaan jos ei autoa käytettävissä. Uus-Lavolassa paremmat liikenneyhteydet..![]()
Kiitos! Tuota Uus-Lavolaa ehkä sitten harkitsen. Onko siellä miten vuokra-rivareita? Entä mitä vuokravälitystoimistoja on? Kun en tosiaan uskalla ottaa ihan heti lainaa, säästöillä päästään jonkin matkaa mutta työpaikka kuitenkin ensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:täällä myös yksi lappeenrantalainen...oon asunut mustolassa, hovinpellolla, kanavansuulla, skinnarilassa,sammonlahdessa ja vastikään muutettiin tänne uus-lavolaan.. Näistä enitein suosittelen skinnarilaa-sammonlahtea ja uus-lavolaa. vaikka kaikki "hakukkuukin" skinnarilaa-sammonlahtea niin tuskinpa moni heistä on itse siellä asunut. Sammonlahdesta/skinnarilasta on todella hyvä kulkuyhteydet (3 bussia menee keskustaan) kun täällä uus-lavolassa vain yksi ja sekin kiertelee ja kaartelee todella pitkät matkat. Lisäksi sammonlahdessa on kaikki tarvittavat palvelut lähellä, joten miulla ei ainakaan oo mitään moittimista. Muuten tää uus-lavola on tosi rauhallista aluetta mutta täällä ei taida olla kyllä vuokra-asuntoja, jollei joku yksityinen vuokraa omaa rivaria tai ok-taloaan. Suosittelen lämpimästi tänne muuttoa, on todella kiva kaupunki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uus-lavolassa ei ainakaan jokunen vuosi siten ollut vuokra-asuntoja. Kaupungilla majavankatu, mutta kun kyselin niin oli suunnattu joillekin kuntoutujille tmv...
Miettisin myös sitä, että eikös Uus-lavolasta mennä Sammonlahteen kouluun? En haluaisi sitä.
Itse olen tykännyt Karhuvuoresta, Kariniemestä, Kahilanniemestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uus-lavolassa ei ainakaan jokunen vuosi siten ollut vuokra-asuntoja. Kaupungilla majavankatu, mutta kun kyselin niin oli suunnattu joillekin kuntoutujille tmv...
Miettisin myös sitä, että eikös Uus-lavolasta mennä Sammonlahteen kouluun? En haluaisi sitä.
Meillä ainakin pojat menee uus-lavolan kouluun..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:täällä myös yksi lappeenrantalainen...oon asunut mustolassa, hovinpellolla, kanavansuulla, skinnarilassa,sammonlahdessa ja vastikään muutettiin tänne uus-lavolaan.. Näistä enitein suosittelen skinnarilaa-sammonlahtea ja uus-lavolaa. vaikka kaikki "hakukkuukin" skinnarilaa-sammonlahtea niin tuskinpa moni heistä on itse siellä asunut. Sammonlahdesta/skinnarilasta on todella hyvä kulkuyhteydet (3 bussia menee keskustaan) kun täällä uus-lavolassa vain yksi ja sekin kiertelee ja kaartelee todella pitkät matkat. Lisäksi sammonlahdessa on kaikki tarvittavat palvelut lähellä, joten miulla ei ainakaan oo mitään moittimista. Muuten tää uus-lavola on tosi rauhallista aluetta mutta täällä ei taida olla kyllä vuokra-asuntoja, jollei joku yksityinen vuokraa omaa rivaria tai ok-taloaan. Suosittelen lämpimästi tänne muuttoa, on todella kiva kaupunki![]()
OLEN asunut itse Sammonlahdessa ja vieläpä melko uusi oli se vuokratalo. Mutta niissä ympäröivissä taloissa oli niin huhhuh-porukkaa, etten lasteni halunnut sellaisten kodeissa vierailevan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uus-lavolassa ei ainakaan jokunen vuosi siten ollut vuokra-asuntoja. Kaupungilla majavankatu, mutta kun kyselin niin oli suunnattu joillekin kuntoutujille tmv...
Meillä ainakin pojat menee uus-lavolan kouluun..![]()
No huva, että korjasit. Mutta yläaste on kai ainakin Sammonlahdessa?