mietin ja pyöritän eropapereita käsissäni..täyttääkö vaiko ei?

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
anni
meillä on mennyt jo aika kauan tosi huonosti :| mies puhuu minulle ilkeästi ja tönii sekä on pari kertaa kädellä huitaissut kasvoihin muttei lujaa. Noh. viime viikolla pyysin miestä hoitamaan lastamme, jotta pääsen käymään asioilla, joita olen jo pitkän aikaa lykännyt. miehelle tämä sopi, koska hänellä oli kerrankin vapaa päivä töistä. ( hän ei ole yleensä koskaan kotona: on joko töissä, harrastuksissa tai kaljalla kavereiden kanssa ja kotona käy nukkumassa jos sitäkään ) minä sitten kävin asioilla ja mies lupasi olla tyttäremme kanssa ( 2,5vee ) ja viettää samalla laatuaikaa hänen kanssaan. minä tulin iltapäivällä kotiin ja arvatkaapa mitä löysin?!! tytön..no ei siinä vielä mitään, mutta kun tyttö oli yksin kotona ja istui olohuoneen lattialla lelu kainalossa ja minä kysyin että missäs isä on, niin tyttö sanoi että isä meni kaverin kanssa jonnekin! tässä vaiheessa olin aivan raivona, kun ei noin pientä saa jättää yksin kotia ja tyttö oli ollut monta tuntia yksin. illalla mie sitten tuli kotiin ympärikännissä ja ei ollut vaikea arvata missä sitä oltiin oltu. :( kaljallapa tietysti, kun kaveri oli pyytänyt ja eihän sitä voi vastustaa. miten vastuutonta lähteä ja jättää tyttö yksin. en tiedä voiko mikään enää pelastaa meidän liittoa. :'( len lopen uupunut ja väsynyt.
 
veera
Herranjumala mitä toimintaa!! Jos ei tuon vertaa lapsestaan välitä, niin eroaisin, enkä muuten antaisi tapaamisoikeutta!! Mieti kun lapsi on kahdestaan viikonlopun isänsä kanssa. Joutuuko olemaan yksin kun isä käy ryyppäämässä? Mitä jos jotain tapahtuu?? APUA!
 
Lapsi sijaisperheelle!
Saisinpa osoitteesi selville niin ilmoittaisin teistä lastensuojeluviranomaisille pienen lapsen heiteille jätöstä. Tytölle vielä sattuu jotain käsissäsi. PRKl!!!
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi sijaisperheelle!:
Saisinpa osoitteesi selville niin ilmoittaisin teistä lastensuojeluviranomaisille pienen lapsen heiteille jätöstä. Tytölle vielä sattuu jotain käsissäsi. PRKl!!!
annteeksi nytten mutta ei se äitin vika ole jos isä on vastuuton kusipää!! mistä äiti olisi voinut tietää että iskä jättää lapsen yksin ja lähtee juomaan?

ap. taitaa olla alkoholisti sun miehes! vastuuton kakara! ei kai nimi ole matias?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi sijaisperheelle!:
Saisinpa osoitteesi selville niin ilmoittaisin teistä lastensuojeluviranomaisille pienen lapsen heiteille jätöstä. Tytölle vielä sattuu jotain käsissäsi. PRKl!!!
Joo ukko vastuuseen teostaan, äiti nyt ei ole tehnyt mitään väärää. Ja jos luottaa et lapsen isä on lapsen kanssa, siihen pitäisi myös pystyä luottamaan.

Ero, ansaitset jotain paljon parempaa!

 
anni
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi sijaisperheelle!:
Saisinpa osoitteesi selville niin ilmoittaisin teistä lastensuojeluviranomaisille pienen lapsen heiteille jätöstä. Tytölle vielä sattuu jotain käsissäsi. PRKl!!!
annteeksi nytten mutta ei se äitin vika ole jos isä on vastuuton kusipää!! mistä äiti olisi voinut tietää että iskä jättää lapsen yksin ja lähtee juomaan?

ap. taitaa olla alkoholisti sun miehes! vastuuton kakara! ei kai nimi ole matias?
ei mieheni nimi ole matias
 

Yhteistyössä