Mietin itekin tuota kaveri asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Monasti olen pohtinu että miks mun kaikki ystävät ja kaverit kaikkos, mutta sitten uskoin että siks kun sain lapsen ja sit vielä toisenkin, muilla ei ollu lapsista tietookaan. Yritin kyllä pitää yhteyttä ja mennä heidän kanssa sillon kun vaan oli mahdollista. Silti vaan kaikki jäi, tuntu että minä ite jouduin tekemään hirveesti työtä että eivät lopettais yhteydenpitoo, en sitten minäkään enään jaksanu kun se jäi vaan mulle kuka otti yhteyttä.

Nyttemmin heillä joillain on jo lapsia mutta silti se on niin väkinäistä että tulisivat käymään tai jotain. Nyt olenkin sitten miettiny että onko se vika sittenkin minussa itessään eikä elämäntilanteessa että eivät viihdy mun seurassa. Olenko ehkä liian puhelias ja semmonen liian sosiaalinen tapaus, mun huumoria ei ehkä kaikki ymmärrä. Sanon asiani suoraan välillä ehkä liiankin, ja semmonen säheltäjä ja söheltäjä välillä ettei tosikaan
:ashamed:

En tiedä mutta joskus tulee mietittyä näitä kun olis jotain juttukaveria vailla.

itsellänikin on tunne että ei enää joidenkin kaverien kanssa tunnu samalta kuin 10-15v. sitten. se on vaan niin että tietyssä elämän vaiheessa on ne tietyt kaverit. ihmiset muuttuu väkisinkin vuosien kuluessa. joidenkin kohdalla yhteys säilyy, joidenkin ei!

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Millaista sinun huumori on?

En oikeen osaa sanoo millasta, se vaihtelee niin asian mukaan. Senkin olen huomannu että useimmat mun tutut ei pidä liian positiivisista ihmisistä ja mulla on tapana aina ajatella huononakin päivänä asiasta jotain positiivista. Monelle tulee tunne sitten että olen tavallaan välinpitämätön kun joku jotain kertoo että menee päin peetä joku asia niin minä etin siitä jotain hyvää ja sanon sen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsellänikin on tunne että ei enää joidenkin kaverien kanssa tunnu samalta kuin 10-15v. sitten. se on vaan niin että tietyssä elämän vaiheessa on ne tietyt kaverit. ihmiset muuttuu väkisinkin vuosien kuluessa. joidenkin kohdalla yhteys säilyy, joidenkin ei!

Muistan niin tarkalleen miten oli hulluna kivaa aikoinaan, oltiin aina kimpassa. Nyttemmin ei todellakaan yhtään samanlaista.

Sitten kun on vielä tämä että olen lapsellinen, uskon tonttuihin ja joulupukkiinkin jne. :ashamed: Mies on sen sata kertaa mulle sanonu että et ikinä kasva aikuiseks, en haluakaan musta on kiva olla tämmönen. :D

Yhteistyössä