Mietimme tytölle toista nimeä ja...

  • Viestiketjun aloittaja nimionkelmia
  • Ensimmäinen viesti
nimionkelmia
...mies on sitä mieltä että sen olisi tultava joko hänen äitinsä tai minun äitini toisesta nimestä... Esikoisella on sama toinen nimi kuin minulla, nyt olisin ehkä vain valinnut jonkun itseäni miellyttävän.

Vaihtoehdot olisivat siis Anneli tai Marjatta. En pidä kummastakaan... :xmas: Anneli sopisi miettimäämme etunimeen paremmin, mutta...

Kumpi miellyttää enemmän vai miellyttääkö kumpikaan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Jos noista on valittava, niin Anneli.Onko isovanhemmilla jokin nimi mikä miellyttää?
Mun edesmenneen mummoni toinen nimi on Siviä :D Miehen mummon toista nimeä en tiedä... Ja toisaalta tämä mummo ei ole halunnut olla meidän kanssa oikeen missään tekemisissä vaikka on vielä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Tuntuisi hassulta käyttää hänen nimeää...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumpi rimmaa paremmin etunimen ja sukunimen kanssa koko rimplassa. Ja mistä ei saa noiden muiden nimien kanssa väännettyä jotain typerää.
Anneli rimmaa ehdottomasti paremmin koko kokonaisuuden kanssa. Se on vaan silti jotenkin niin... :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita joku mikä oikeasti itseäsi miellyttää, miks pitäis suvun nimiä raahata mukana jollei ne ole mielestäsi kauniita??
Mietintää tämä vasta on. Miehen kanssa vaan asiasta keskusteltiin kun ehdotin erästä toista nimeä. Olen yrittänyt hieman "makustella" noita ja ymmärrän kyllä mitä mies hakee tällä takaa joten en ihan heti suoralta kädeltä viitsinyt torpeetoida toisen ideaa.
 
zzz
niitä nimiä kannattaa tosiaankin vähän muokata. meilläkin sai tyttö mummin mukaan toiseksi nimeksi Elisa vaikka mummin nimi on Elisabet (Elisa sopii meidän -nen päätteiseen sukunimeen paremmin). Ehdotukseni on tuo mainittu Annele tai sitten Anneliina
 

Yhteistyössä