V
vierailija
Vieras
olin yötä hänen luonaan, seksi Kyllä kelpasi illalla ja aamulla. Mutta sen jälkeen kun mä olisin halunnut nauttia läheisyydestä niin tää vittu ehdotti että mennään tekee lumiukkoja. Joo hei vitun hyvä idea. Meillä on ollut tän kk aikana kaksi yötä yhdessä ylipäätään. Ja toikin oli niin että oltiin ehkä sellaisen 12h yhdessä josta nukuttiinkin useampi tunti ja harrastettiin seksiä.
Mun piti jo puolilta päivin lähtee kotiin koska lasten etäkoulu yms.. muutenkin yleensä on lapset mun vastuulla ja useampi koira niin ei ehdi kunnolla nauttii läheisyydestä.
Niin kellä tulee edes mieleen että hei mennään tekee lumiukkoja. +- 40v ihmiset.. mä olen ainakin aikuinen.. eikä kiinnosta pätkääkään tehdä lumiukkoja.. niitä saa tehdä lasten kanssa ihan tarpeeksi
Mun piti jo puolilta päivin lähtee kotiin koska lasten etäkoulu yms.. muutenkin yleensä on lapset mun vastuulla ja useampi koira niin ei ehdi kunnolla nauttii läheisyydestä.
Niin kellä tulee edes mieleen että hei mennään tekee lumiukkoja. +- 40v ihmiset.. mä olen ainakin aikuinen.. eikä kiinnosta pätkääkään tehdä lumiukkoja.. niitä saa tehdä lasten kanssa ihan tarpeeksi