Miesystävä ja sen exä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiikeri

Vieras
Miesystävä juttelee exänsä kans netissä, viestittelevät ja tapaavat miehen luona silloin tällöin...ja mä en voi sietää!!!! Sanoo että ovat kavereita, mut mä en tykkää. Onko vika mussa ja asenteessa, pitääkö mun vain sietää vai mitä. Ja tästä on riidelty ja useasti. Mites te muut joilla ollut jotain vastaavaa?

hmm.. no mun mies on kavereita oikeestaan kaikkien exiensä kanssa. viestittelee facessa, ja välillä ne muijat soittelee sille ties mistä syystä.. mä en oo jaksanu valittaa, mut kyl vituttaa muakin, joten ymmärrän tunteesi. yhden kans kävi viime kesänä muutamasti ryyppäämässäkin kun mä olin viimesilläni raskaana, ja yhden toisen exänsä kans alkuvuodesta kerran. hyvin ärsyttävää! en mä pystyis eksäni kans lähtee ryyppäämään ihan "muinamiehinä" ja olettaa et se on ok miehelle.. tai oikeestaan vois vittuuttaan kokeilla joskus :D kattoo mitä mieltä asiasta on :DD

Heillä ei ole lapsia...mut mua ärsyttää, mulla ei oo mitään tarvetta tapailla tai mitenkään aktiivisesti pidellä yhteyttä omiin exiin, jos sattumalta nähdään niin kuulumiset voi vaihtaa ja sillä selvä

Olenkohan ap:n miehen ex? :D Tosin, mun ex-mies käy joskus täälläkin kylässä. Yksi kerta käytiin jopa saunassa, mut en kyllä tiedä, kertoiko ex siitä uudelle tyttöystävälleen... :P

Mutta ihan viime aikoina on kyllä tunnustanut, että on yhä tunteita mua kohtaan. Mutta EN ole ryöväämässä miestä uudeltaan, koska itse olin se, joka halusi erota. Kaveri haluan olla kuitenkin.

[QUOTE="samatäällä";25249537]hmm.. no mun mies on kavereita oikeestaan kaikkien exiensä kanssa. viestittelee facessa, ja välillä ne muijat soittelee sille ties mistä syystä.. mä en oo jaksanu valittaa, mut kyl vituttaa muakin, joten ymmärrän tunteesi. yhden kans kävi viime kesänä muutamasti ryyppäämässäkin kun mä olin viimesilläni raskaana, ja yhden toisen exänsä kans alkuvuodesta kerran. hyvin ärsyttävää! en mä pystyis eksäni kans lähtee ryyppäämään ihan "muinamiehinä" ja olettaa et se on ok miehelle.. tai oikeestaan vois vittuuttaan kokeilla joskus :D kattoo mitä mieltä asiasta on :DD[/QUOTE]

No ihan samaa mä oon aatellut et menenpä jonkun exäni kanssa jonnekin, katotaan ärsyttääkö äijää!

[QUOTE="vieras";25249574]Olenkohan ap:n miehen ex? :D Tosin, mun ex-mies käy joskus täälläkin kylässä. Yksi kerta käytiin jopa saunassa, mut en kyllä tiedä, kertoiko ex siitä uudelle tyttöystävälleen... :P

Mutta ihan viime aikoina on kyllä tunnustanut, että on yhä tunteita mua kohtaan. Mutta EN ole ryöväämässä miestä uudeltaan, koska itse olin se, joka halusi erota. Kaveri haluan olla kuitenkin.[/QUOTE]

Ihquuu

Yhteistyössä