Mulla oli ja on edelleenkin sama tilanne! Tulin yllättäen raskaaksi, mutta uutisen kuultuamme halusimme molemmat sen lapsen. Minä odotin ja odotin että mies kosisi kun vauvakin on tulossa, no kun asialle ei tapahtunut mitään, niin kosimpa sitten itse miestäni, laskettuun aikaan taisi silloin olla pari kuukautta, mies alkoi änkyttämään ja selittämään että mihin meillä on kiire ja että kyllä se mua rakastaa vaikka ei kihloihin tahdokkaan... Itkin pari päivää, juttelin miehen kanssa ja riitelinkin asiasta, mies keksi tekosyyksi että haluaa kunnon sormukset ja ne maksaa, no, alettiin sitten säästämään rahaa sormuksiin ( miehen tilille ) mutta niin vain nekin rahat sieltä hupeni ja asiasta en miesystävälleni sanonut. En puhunut koko kihla asiasta vuoteen, annoin miehen käydä omassa mielessään asioita läpi.. Ruvettiin sitten puhumaan että mennään tänä keväänä kihloihin, kun kihloja ei kuulunut niin sanoin miehelleni asiasta, ja taas tuli änkytystä ja selitystä että mihin meillä kiire on... Meillä on vuoden vanha lapsi ja rakastan miestäni koko sydämestä, mutta en halua elää sitoutumis kammoisen miehen kanssa!! Jos ei pysty sitoutumaan MINUUN, lapseensahan hän on jo sitoutunut, mutta ei minuun... Olen sanonut että haluan ottaa seuraavan askeleen ja lopettaa tämän seurustelusuhteen ja mennä kihlohin, ja sitten tulevaisuudessa mennä naimisiin. Naimisiin ei minulla vielä mikään kiire ole, mutta kun mentäisi edes kihlohin ja saisi lupauksen avioliitosta... Olen päättänyt että sanon vielä KERRAN, ainoastaan yhden kerran kihloista ja kuuntelen ne samat änkytykset ja selitykset ja sitten siitä puoli vuotta eteenpäin niin minä lähden ja otan lapsen mukaani!! Minä en tahdo elää ihmisen kanssa joka ei pysty sitoutumaan minuun ja rakastaa minua niin paljon että haluaisi kanssani kihlohin ja naimisiin.. Ymmärrän sinua ap, paljon jaksamista ja voimia sinulle!! Anna miehesi kypsytellä kihla-asiaa ilman että sanot hänelle asiasta, jospa sun miehesi olisi vähän kehittyneempi kuin minun...