Miesystävä ei ole **nnut puoleentoista vuoteen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, jotain erektio-ongelmaa ehkä, yli viisikymppinen. Mutta kun asia taas tuli esille niin haukkuu että olen kuulemma vain munan perässä.
Olen häntä muuten yrittänyt ns. hoidella, mutta vaikeaa sekin. P**a katsoo ja hoitelee itseään. Minkä sille voin etten ole sellainen nuori, 30v nuorempi joita katsoo. Ja nyt minä olen se hullu ja seksihullu kun odottaisin että minuakin kerran vuodessa haluaisi muutakin kuin rapsuttaa.
 
  • Surullinen
Reactions: m1es
vierailija
Eikö siellä kylillä ole muita miehiä, jos vaihtaisit mieskaveria.
Vaikea se on olla ilman seksiä, jos siitä pitää.
Oikeasti ei ole. Tämä on ensimmäinen tältä paikkakunnalta jolle olen kelvannut. Tai sitten en... ja joo, en ole seksistä oikein koskaan niin innostunut ollut, tämä oli ensimmäinen jota olisin halunnut... ja sitten se on haukkunut kun kerta puoleentoista vuoteen on liikaa. Ja samaan aikaan vemputtaa nettinaisille? Eihän tämä ole ok.
En minä halua joka viikko, tai ehkä kuulausinaan. Mutta tämä mies ei halua koskaan minun kanssani
, mutta nähtävästi muoden, nuorten ja hoikkien.
 
vierailija
No tämähän kärjistyi tappeluun. Mies yritti soittaa poliisit, no eihän ne tule kun ei ole mitään uhkaa. Nyt odottelen jos taksin saisi, ei kyllä olisi varaakaan. Ehkä lähetän laskun vanhemmilleen jos sen saan. Huomenna voisi pyytää sukulaista hakemaan, vaikka voi olla ettei sekään tule.
Voi elämä, ja tämä mies muka"auttoi" kun haki minut jalkani loukanneena luokseen. Just huusi että joutui minun jälkeni siivoamaan, oli kai aamulla tiskannut eiliset astiat. Minä kyllä tiskasin tänään, hänenkin, vaikka hädintuskin pystyn seisomaan. Mutta pelkäsin vähän jos en mitään tekisi...
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija
Ei tarvitse edes mennä henkilökohtaisesti lääkäriin. Niitä saa puhelinlääkäreiltä, vähän ne haastattelevat ja sitten kirjoittavat reseptin
No joo mutta kun se ei kehdannut. On lääkärissä käynyt nyt työkkäriä varten monta kertaa, eikä sitä hävetä että lääkäri on kirjoittanut lausuntoon että on alkkis jne. Mutta ei voinut pyytää pillereitä.
 

Yhteistyössä