Miesten seksilelut

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mitä te ajattelette jos miehellä olisi sellainen jellykuminen tekovagina yöpöydän laatikossa jolla se sitten runkkailee tai "panee sitä" laittamalla sen toosan esim. patjojen väliin. Olisko teistä kovin kiva juttu?
Periaatteessahan se ei ole eri asia kuin dildot, mutta ei se kovin kauniilta ajatukselta vaikuta jos mies panee kumista voideltua lelua :/

"vieras"
hassulta jotenkin tuntuu,nyt kun mietin tuota asiaa,mutta hei onhan monella parisuhteessa olevalla naisella joku dildo,eikä kukaan pidä sitä mitenkään outona,joten eiköhän miehilläkin sitten ole oikeus omiin leluihin,mutta edelleenkin mua huvittaa jotenkin,en tiedä.....hassua!

"vieras"
En pidä hassuna tai outona. Mielestäni sama asia kuin dildo naisilla. Tuskin nyt dildoakaan käytettäessä aktiivisesti ajatellaan sitä muovista sauvaa, vaan jotain ihan muuta, joten miksi se olis miehen kohdalla erilaista.

"Vieras"
Naisillekin on mm. imukuppidildoja tuoliin tai seinään kiinnitettäväksi sekä vielä sellaisia jotka pumppaa napista painamalla spermat kärjestä ulos. Niidenkään käyttö tuskin ylittää samaa nolouden kynnystä kuin mies panemassa tavallista karvoilla reunustettua tekopillua.
Tasa-arvoa??

Mua kans huvittaa jotenkin? Oon nähny yhen clipin netissä, missä mies touhuilee sellasen pumpattavan barbaran kanssa, ja voi hitto:kieh:....komediastahan se meni, meinasin tukehtuu nauruun!:LOL:

Makean maistanut
Kodin makuuhuoneen yöpödän laatikkoon tekovagina ei kovin hyvin passaa, jos laatikolla ei ole varmaa lukkoa. Sen sijaan voin sanoa, että minulla on lukuisilla työmatkoillani ollut monesti öisin Passion Pillow -tekopimppi hotellihuoneeni yöpöydällä tai sen laatikossa. Näin siksi, että pystyn huoneessani iltaisin nukkumaan mennessäni ja aamulla herättyäni ilman isompia järjestelyjä tekemään jellyvaginalla itselleni orgasmin. Vaimollani on noiden matkojeni aikana käytössään omat välineensä. Näin toimimalla ei meillä ole ollut fyysisiä tarpeita syrjähyppyihin. En tiedä missä vaimo niitä hupivempeleitään matkoilla ollessani päivisin pitää. Toki minä hotellihuoneessa päiväksi sijoitan jellyvaginan visusti lukittuun matkalaukkuun, piiloon kerrossiivoojien katseilta.

no jaa
Ihmettelisin jos on joku jellypaskaviritys kun fleshlightinkin saa aika hyvään hintaan. Minä olen itse tilannut niitä miehelleni pari kappaletta ja on kyllä pitänyt. iStim tuli myös hankittua lahjaksi. Miksi miehen itsetyydytys ei ole voimaannuttava ja hieno asia kuten naisen? Yhtä hauskaa se on lelujen kanssa touhuta noinkin päin ja meillä ainakin pidetään joskus omaa kivaakin oikein terveenä vaihtoehtona.

Yhteistyössä