Miesten pukeutumistyyli - ajatusleikki naisille

  • Viestiketjun aloittaja Hra.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
2., 4. ja 5. ovat kovin nuorekkaita vaihtoehtoja. Jossain määrin myös 1. Harva 30+ iäinen pukeutuu urheiluvaatteisiin arkena ja töissä. Tota JC:tä en edes tiedä millainen liike se on!
Dressamanista tulee joo ekana mieleen kauluspaitatyyppi, vähän virallisempi muttei kuitenkaan mikään kallispalkkainen virkamies.

Mietin tota, että aika suppa valikoima. Oman miehen pukeutuminen ei taida mennä mihinkään noista kategorioista. Useimmat kai yhdistelee vaatteita, silti noi ei ole mitään pääasiallisia vaatteen ostopaikkoja.
 
1. Stadium / Intersport
Kun tarvitsen urheiluasusteita, ovat nämä kaupat hyvä valinta.

2. Jack & Jones / JC
Juu ei.

3. Dressmann
Ostan vaatteita täältäkin. Housuja, paitoja yms. Mitään ruudullista homoneuletta en päälleni vedä.

4. H&M / Seppälä
Eikös näissä ole enempi naisten rättejä?

5. Waldo's (Hip Hop)
Voin tehdä itsestäni pellen muullakin tavalla kuin vetämällä jalkaani perslöysät byysat tai päähäni ylileveän lippiksen.

Ostan vaatteita myös prismasta, sittarista, halpiskaupoista jne jne silloin kun tarvitsen ja ne sattuvat silmää miellyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
........
1. Stadium / Intersport -Sporttiset vaatteet, ulkoilupuku, verkkarit, huppari tai rennot colleget melkein aina ja tilanteesta riippumatta. Luultavasti urheilullinen ja urheilullisuus on aina seksikästä.
2. Jack & Jones / JC -Nuori mies, joka pukeutuu perus- huppareihin, farkkuihin ja t-paitoihin. Baarissa on aina nuorisoliikkeestä ostettu kauluspaita.
3. Dressmann -Pukumies, jonka ammatti vaatii tip-top-kunnossa olevaa huoliteltua ulkoasua. Kävelee hidasta batistini-kävelyä.
4. H&M / Seppälä -Jack & Jones-miestäkin nuorempi jäpikkä, teini-ikäinen, jolle kelpaa huonolaatuiset vaatteet.
5. Waldo's (Hip Hop) -Roikkuhousuhoppari, vähän lapsellinen ja jämähtänyt kuuntelemaan Fintelligenssiä ja muuta paskaa. En panis.
 
"vieras"
Hm, mies ostaa työvaattensa Dressmanilta. Siis just niitä tylsiä farkkuja ja silittämättä-siistejä kauluspaitoja :) muuten sitten pukeutuu niin, että suurin osa vaatteista on EMP:ltä.
 
Ekasta ostaa vaatteensa (treenivaatteensa) urheilullinen mies (namii)
Tokasta ostaa mieheni ja tykkään tosi paljon!
Kolmannesta ostaa varmaan joku 35+ ikäinen...
Numerosta 4 en tiedä koska en tunne ketään miestä joka ostas henkkamaukasta vaatteita! Varmaan jotkut nuoret.
Waldon liikkeestä ostaa skeittarit ja sen tyyliset.
 
..
Minua miellyttäisi eniten mies, joka ompelisi vaatteensa itse tai ostaisi ne jostakin Reilun kaupan ketjusta. Itselläni peukalo keskellä kämmentä, joten siinäkin mielessä ihailisin käsityötaitoista.

Aloittajan luettelemat vaihtoehdot eivät sytyttäneet.
 
Mä sanoisin että mua miellyttää varmaan eniten sellanen basic-hm/seppälätyyli. Silleen hyvin toteutettuna :)

Riippuu myös paljon miehestä mikä sopii.

Kaikista parasta jos mies kokee olevansa vaatteissa kotonaan.
 

Yhteistyössä