Miesten pituus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies, oletko alle 182 senttia pitk

"Pahoittelut 182 senttiä lyhyemmille miehille. Teillä ei uuden tutkimuksen mukaan pitäisi käydä kovin hyvä tuuri naisten kanssa, kertoo IS"

Kuka tekee näitä tutkimuksia ja miksi? Ei kai naisistakaan tehdä tutkimuksia "sinulla on A kupin tissit, sinulla ei pitäisi käydä kovin hyvä tuuri miesten kanssa". Tuo tutkimus on sitäpaitsi ihan liian yleistävä, kuten olisi esimerkiksi sekin, että joku sanoisi, että A kupin tisseillä et miestä helposti saa. Miksi yritetään tahallaan alentaa lyhyempien miesten itsetuntoa sanomalla, että että oletko ihmetellyt, miksi et saa naista.

Oikeastihan se ei edes johdu niinkään pituudesta vaan ihan muista ominaisuuksista. Jos olet yli 170 ei pitäisi olla ainakaan mitään ongelmaa naisten kanssa. Vähempikin voi hyvinkin riittää, koska en tiedä miltä näyttää vaikka 168 cm mies.

Moni mies on 175cm enkä tosiaan luokittelisi lyhyeksi.

Naisten keskipituus on jotain 164cm luokkaa. Nainen haluaa itseään pidemmän miehen, kun taas mies yleensä itseään lyhemmän. Eiköhän jokaiselle löydy omansa.

[QUOTE="vieras";28632416]Mies, oletko alle 182 senttia pitk

"Pahoittelut 182 senttiä lyhyemmille miehille. Teillä ei uuden tutkimuksen mukaan pitäisi käydä kovin hyvä tuuri naisten kanssa, kertoo IS"

Kuka tekee näitä tutkimuksia ja miksi? Ei kai naisistakaan tehdä tutkimuksia "sinulla on A kupin tissit, sinulla ei pitäisi käydä kovin hyvä tuuri miesten kanssa".....[/QUOTE]

no katoppa ko miehiä saa mollata ihan vapaasti, toisin kuin naisia

nim. katkera <182

No mä oon 171, siihen korkkarit päälle niin eipä mies voi kauheesti alle tuon 182 olla jos ei mua lyhyempi halua olla. Ja joo, mä en halua itseäni lyhyempää miestä. Ihan niin kuin en halua itseäni hoikempaa miestä tai olla miestä lihaksikkaampi. Luulisin kuitenkin et lyhyemmät naiset huolii lyhyempiä miehiä? Joten no problem?

[QUOTE="vieras";28632516]No mä oon 171, siihen korkkarit päälle niin eipä mies voi kauheesti alle tuon 182 olla jos ei mua lyhyempi halua olla. Ja joo, mä en halua itseäni lyhyempää miestä. Ihan niin kuin en halua itseäni hoikempaa miestä tai olla miestä lihaksikkaampi. Luulisin kuitenkin et lyhyemmät naiset huolii lyhyempiä miehiä? Joten no problem?[/QUOTE]

Tottakai pitkä nainen haluaa itseään pidemmän miehen. Naisen keskipituus kun nyt sattuu olemaan 164cm, ei yli 170 :D...että miksi hitossa latistamaan taas lyhyempien miesten itsetuntoa, että "voi voi, kun olette syntyneet niin lyhyiksi".

Oma mieheni on 175cm. On ollut myös pidempiä miehiä, muistaakseni yksi oli vähintään se 185cm ja en kyllä tykännyt yhtään. Korkkarit olisi toki auttaneet siinä tilassa, mutta ei niitä aina jalassa ole. En siis tosiaan haluaisi yli 182 cm miestä enkä usko, että olen poikkeus. Tietysti jos olisin pidempi, asia on eri. Naisen keskipituus kun nyt sattuu olemaan aika alhainen, ei miesten pitäisi ottaa mitään paineita olla todella pitkä.

Yhteistyössä