Miesten muoti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paritteluhalu sotkee joskus arviota, onko miehestä elämänkumppaniksi semmoisella 60 vuoden haarukalla mitattuna.

Mulla on oikein hyvin kehittyneet maitorauhaset, varsinkin nuorempana, mutta peitin ne ekoilla treffeillä neuleeseen kun halusin oikeasti tietää mitä miehen pääkopassa vilahtaa, vai onko aivotoiminta valahtanut alemmaksi. :sneaky:

Oisin mä seksiseuraa saanut milloin tahansa. Mutta silloin kun ollaan vakavissaan, on fokus muussa.

Mutta toisaaltaan... sen saman tyypin kanssa pitäisi innostua myös parittelusta seuraavat 60? vuotta, joten kai silläkin on vähän merkitystä...

Mutta toisaaltaan... sen saman tyypin kanssa pitäisi innostua myös parittelusta seuraavat 60? vuotta, joten kai silläkin on vähän merkitystä...

Echon pitkän tähtäimen suunnitelmissa parittelu ei käsittääkseni kuulu ajankäytön ykkös- eikä edes kakkoskategoriaan. Se on hänen valintansa, mutta miehen ankeaa loppuelämää käy sääliksi (jos tämä on oikeasti niin kotikiltti kuin Echo kuvailee).

Ei mätsää, mutta olet oikeilla jäljillä - onko minulla positiivishenkinen stalker? Parikin tämän tyyppistä olisi hieman toisissa oloissa voinut päätyä vaimokseni :love:

Tässä linkkisi kuvana
on-the-beach.jpg

Echon pitkän tähtäimen suunnitelmissa parittelu ei käsittääkseni kuulu ajankäytön ykkös- eikä edes kakkoskategoriaan. Se on hänen valintansa, mutta miehen ankeaa loppuelämää käy sääliksi (jos tämä on oikeasti niin kotikiltti kuin Echo kuvailee).
Echohan on kertonut antavansa kun mies haluaa vaikka ei aina täysillä mukana olisikaan. Turha sun on hänen miestään sääliä. Minä säälin sun muijaa.

Noist autoista...
(Olen täl hetkellä kuntoutuksessa) niin yks tupakaveri just eilen sanoi, että just nyt olis tarve kotterolle. Hän on hieman kädetön tietokoneiden ja nettihakujen kans niin lupasin auttaa. Rahaa tai rahoitusta hänellä ei ole kovin paljoa ja täällä ollessa ei ihan joka paikkaan pääse kattelemaan joten vähätkin vaihtoehdot on löydyttävä asiointireissujen matkan varrelta.
Sit katteltiin budjettiinsa sopivia kotteroita, joissa on katsastus voimassa ny ainakin seuraavat puoli vuotta ja jotka on ilman fixailuja ja hitsipilliä ajettavissa sellaisenaan, joissa on kahdet ajokelpoiset renkaat ja vetokoukku. Muutama löytyi.
Etsiessä katottiin vain autojen kuvia! Ei ensimmäistäkään tyttökuvaa.
Kas kun ei ne neitokaiset yleensä kuulu kauppaan.

Kyllä noi, pilottitakin ja soo- hupparit tai leijonapaidat, puhumattakaan rekkamiehen hymyistä tai ah, aina niin ihanasta paidan alta pilkottavasta mahatenkaasta, voiton vie ihan 100-0
Hyvät vaatteista keskustelijat käykää vastaamassa kyselyyn jossa kartoitetaan uniikkien käsityönä valmistettujen lasten ja aikuisten vaatteiden ostaja kuntaa, aloittelevan käsityönä valmistavan vaatteiden ompelimo. Vastauksiin menee aikaa noin 2-10 minuuttia.
https://link.webropolsurveys.com/S/44D3D9E090B06645

Yhteistyössä