Miesten kuntosali/lenkki pukeutuminen ja HYGIENIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En tiedä onko kukaan muu tullut kiinnittäneeksi huomiota mutta miksi miehillä on yleensä nukkautuneet vaatteet ja repaleiset kengät kun he ovat salilla tai lenkillä? Hyvä etteivät farkuissa ja maihareissa lähde. Ja pyyhkeestä eivät ole kuulleetkaan! Laitteet kaikki hiestä märkänä jos jonkun miehen jäljiltä siihen menee.

Aamullakin kun kävin Puijon portaat juoksemassa niin vastaan tulee mies jolla lenkkarista irtoaa pohja minä hetkenä hyvänsä, housut viittä vaille etteivät tipu jalasta ja ohimennessä hien haju aivan tajuton!

Ei käsitä. Yleensä ulos mennessä pukeudutaan kuitenkin fiksusti. Mutta nykyään on ilmeisesti ihan ok haista ja hietä kaikki salilla pukeutua kuin missäkin kesän remppahommissa.

Päasia että menee lenkille.

En mäkään ENNEN lenkkiä suihkussa käy,
Tossuista taas senverran, että mielestäni vuotuiseen palkkaan tai sosiaalietuuteen tai mitä sit saakin, pitäisi sisältyä arvoseteli joka on henkilökohtainen ja jolla saa hankittua yhdet kunnolliset juoksutossut tai kävelykengät. Kaikilla kun eii oo rahaa (ainakaan omasta mielestään) satsata satasta tohveleihin.

En tiedä mitä aloittaja salilla tekee. Otatko jotain peili selfie kuvia vai mitä. Mutta ainakin kun minä menen salille niin siellä virtaa hiki ihan samalla samalla tavalla kuin niillä miehilläkin. Enkä käytä deodoranttia mitään, varmasti haisee myös hikikin. Meillä ainakin lukee salilla isossa kyltissä *ethän käytä hajusteita*. Ja mitä vaatteisiin tulee niin minulla on samat vaatteet olleet viisi vuotta, lenkkarit kuusi, sisäpeli/salikengät varmaan 15. Ja ovat nuhruiset varmasti ja nukkautuneetkin. Mutta siellä ei olla niitä selfietä ottelemassa vaan treenataan. Ja kunnolla. En mikään kehonrakentaja ole enkä fitnes malli, ihan töissä käyvä perheen äiti. Mutta silloin kun salille menen niin minulla on kyllä suunnitelma mitä teen ja teen kunnolla ja tehokkaasti.

Ja mitä lenkillä porukkaa katsonut niin ihan perus vaatteet on kaikilla päällä. Osalla uutta, osalla jo hieman käytettyäkin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ja jos joku on portaita ollut Puijolla kiipeämässä, tiedän kyllä paikan, olen ollut opiskelemassa Kuopiossa, niin siinäkin tulee oikeasti hiki ja aivan taatusti siinä hiki haisee. Jos et hikeä saa pintaan niin suosittelen kiipeämään sitä ensimmäistä tasoa pidemmälle, aina sinne ylös asti. Ja jos tuntuu liian kevyeltä niin ota joka toiselle askelmalle. Sillä viimeistään saat tajun himmenemään ja hien pintaan.

Eipä tässä muuta.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Olisikohan jotain viitisen vuotta yleensä kengät. Sitten kun varvas tulee läpi tai pohjat alkaa irtoilemaan niin vaihdan. Lenkkeiltyä tuli viime vuonna 1756 km, tiesi sportstracker kertoa. Ja hiki ainakin tällä likalla alkaa tuoksumaan kun sen saa pintaan.

Yhteistyössä