Miesten ketju!!! (Naisilta pääsy kielletty)

Anteeksi Rättis, mutta munkin oli pakko tulla. Mua hymyilyttää tämä ketju: otsikossa kiellettään naisten osallistuminen mutta sitten sisältö on naisten kuvia :) Jotenkin hellyyttävää

201504_04_itm.jpg

Ihmettelen tätä taas....
Siis onko nimimerkki "rättiväsynyt" mies vai lesbo?
Kysyin tätä jo aiemmin jossain ketjussa, mutta unohdin ketjun, enkä tiedä vastattiinko kysymykseen.
Ja joojoo, ei kuulu minulle, eikä asialla ole mitään merkitystä, mutta olen aina luullut, että "rättiväsynyt" on nainen.

Jostain syystä minun on mahdotonta kuvitella mies, joka käyttää itsestään nimitystä rättiväsynyt.

[QUOTE="...";30691655]Ihmettelen tätä taas....
Siis onko nimimerkki "rättiväsynyt" mies vai lesbo?
Kysyin tätä jo aiemmin jossain ketjussa, mutta unohdin ketjun, enkä tiedä vastattiinko kysymykseen.
Ja joojoo, ei kuulu minulle, eikä asialla ole mitään merkitystä, mutta olen aina luullut, että "rättiväsynyt" on nainen.

Jostain syystä minun on mahdotonta kuvitella mies, joka käyttää itsestään nimitystä rättiväsynyt.[/QUOTE]

Hän on mies. Rättis nikki on parempi kuin esim. Mies. Mielikuvitusta voi aina käyttää myös nikin suhteen.

Hän on mies. Rättis nikki on parempi kuin esim. Mies. Mielikuvitusta voi aina käyttää myös nikin suhteen.

Ok. Jotenkin tuo "rättiväsynyt" vain herättää mielikuvan naisesta. Vähän sama, kun joku sanoisi: "olen tällainen hihittelevä söpöliini". Vaikea tuota on kuvitella miehen sanomaksi. Jotenkin vain kangistuneessa päässäni korkeintaan ehkä jari sillanpää tmv. voisi rankan keikan jälkeen puuskahtaa silmiä pyöritellen ja suutaan muikistellen olevansa aivan rättiväsynyt. Sanonta ei vain jostain syystä mielestäni sovi miehen suuhun.

Mutta joo, yritän nyt muistaa tämän, että ei tarvitse taas ensi kerralla ihmetellä. Lähinnä pohdin joskus aikaisemmassa ketjussa asiaa siltä kantilta, että mukavan avoimesti ja mutkattomasti palstamammat suhtautuvat julki-lesbon kirjoituksiin.

[QUOTE="...";30691683]Ok. Jotenkin tuo "rättiväsynyt" vain herättää mielikuvan naisesta. Vähän sama, kun joku sanoisi: "olen tällainen hihittelevä söpöliini". Vaikea tuota on kuvitella miehen sanomaksi. Jotenkin vain kangistuneessa päässäni korkeintaan ehkä jari sillanpää tmv. voisi rankan keikan jälkeen puuskahtaa silmiä pyöritellen ja suutaan muikistellen olevansa aivan rättiväsynyt. Sanonta ei vain jostain syystä mielestäni sovi miehen suuhun.

Mutta joo, yritän nyt muistaa tämän, että ei tarvitse taas ensi kerralla ihmetellä. Lähinnä pohdin joskus aikaisemmassa ketjussa asiaa siltä kantilta, että mukavan avoimesti ja mutkattomasti palstamammat suhtautuvat julki-lesbon kirjoituksiin.[/QUOTE]

On tuo aika naismainen nikki. Aluksi luulin rättistä naiseksi. :D

Jos nämä oli kauneinta mitä netistä löysit, niin onpahan meillä erilainen naismaku. Tuo kolmas leidi on lähinnä luotaantyöntävä, ei todellakaan mikään hottis.

Yhteistyössä