miesten jumpsuit ?! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laapan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laapan

Vieras
Osaako kukaan sanoa mistä voi ostaa miehelle jumpsuitin :o mies haluis sellasen joululahjaks, mutta en tiedä yhtään mistä sellasia sais. Googlaamalla ei löytyny juuri mitää, yks sivu oli jossa ne oli semmosen 100€ hintaluokkaa...

Mun mies tahtoisi tämän joululahjaksi multa: http://shop.ziperall.fi/fi/artiklar/jumpsuit/starstruck.html

Eli tuolta ainakin saa. Näkyi olevan muitakin kuoseja ja malleja :))

[QUOTE="vieras";27370593]Mun mies tahtoisi tämän joululahjaksi multa: Starstruck

Eli tuolta ainakin saa. Näkyi olevan muitakin kuoseja ja malleja :))[/QUOTE]

Pakko lisätä, että itse edelleen vähän nikottelen tuolle, mutta kaipa se täytyy pistää tilaukseen. Ostin lapselle (6v) jumpsuitin ja mies heti, että hänkin haluaa. On kuulemma jollain äijällä nähnyt ja oli niin hieno. Ei sit muuta kun kaupungille ja miehellä päällä toi X)
No, toi on kait ihan normaalia nykyään. Mä en vaan vielkään oo tottunut...

[QUOTE="vieras";27370665]Epäilen, ettei taida löytyä. Lasten mallitkin nimittäin maksaa ihan KappAhlissa ja Seppälässä sen 50e->[/QUOTE]

honkkarissa oli hintaan 24,95... Itselläni on hintaan 30 euroa laadukkaampi malli, mutta miehille ei tunnu löytyvän mistään mitään halvempaa, kun valikoimat on niin pienet... Tuo Honkkarin versio tuntui just siltä, että yksi pesu ja bye bye sille haalarille. Sit taas on tulossa ihmiselle, joka mahdollisesti ei koskaan sitä käytä niin tuo 100 euroa ja rapiat on kyllä ihan hirvittävä summa "ehkästä" :D

[QUOTE="vieras";27370687]https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_1203_6439029/haalarit?openGroup=829&color=fi_1203_643902999[/QUOTE]

Ohoh? Ja mistä asti Seppälällä on ollut verkkomyynti???

missähän pimennossa minä olen elänyt??? Miksei kukaan ole kertonut mulle :D

Itsekin törmäsin verkkokauppaan viime vuonna ihan sattumalta, kun etsin seppälän aukioloaikoja tms. Eipä sitten tarvinnutkaan lähteä viereiseen kaupunkiin ostoksille, kun se hoituikin kätevästi samantien tietokoneen ääressä :D

Ja halleluja, tykkään siellä ominaisuudesta, kun ostokset saa maksettua heti samantien verkkopankista eikä tarvi odotella laskuja tms :)

siis ei hyvää päivää,eikös se oo sellanen koko haalari,vähän niin kuin vauvan potkupuku?vai oonko ymmärtänyt oikein? kuka aikuinen mies sellasta käyttää..varmaa karseen näköstä jos ukko kävelee himas sellanen päällä ku eikös siinä miluttimetkin" pullota silleen ällösti :x

siis ei hyvää päivää,eikös se oo sellanen koko haalari,vähän niin kuin vauvan potkupuku?vai oonko ymmärtänyt oikein? kuka aikuinen mies sellasta käyttää..varmaa karseen näköstä jos ukko kävelee himas sellanen päällä ku eikös siinä miluttimetkin" pullota silleen ällösti :x

sori kirjoitusvirhe tarkoitin että miehen killuttimet(munat)pullota

Yhteistyössä