Miesten ja naisten työt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työnjako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työnjako

Vieras
Hei Ellit, nytpä olisikin aika keskustella miehen ja naisen rooleista. Mikä olikaan naisten työtä ja mikä miesten työtä? No tässäpä muistilista molemmille pariutumista koskien.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Hei, olen mies. Pidän huolta jälkikasvuni fyysisen puolen geneettisistä ominaisuuksista etsimällä kumppanin, jonka ulkomuoto kertoo hyvistä geeneistä.

Rakastun isorintaisiin naisiin, koska he rinnoillaan todistavat ylivertaista imettämiskykyä jälkikasvulleni. Samaan tapaan rakastun leveisiin lantioihin, koska siitä näkee, että lapsi mahtuu ulos hyvin. Symmetriset, kauniit kasvot ja muodot kertovat hyvistä geeneistä, joten ihastun sellaisiin piirteisiin.

Valikoin kumppanini silmilläni

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Hei, olen nainen. Olen huolissani itseni ja perheeni turvallisuudesta, joten valitsen kumppanin, joka tarjoaa parhaat turvatakuut.

Rakastun pitkiin miehiin, koska suurikokoinen mies yleensä pieksee pienikokoisen uhkaajan. Suosikkini on myös itsevarma, koska epävarmasta ei ole suojelemaan meitä hädän hetkellä. Voimakas, menestyvä mies saa huoleni poistumaan.

Valikoin kumppanini erinäisin tavoin arvioimalla hänen voimakkuuttaan. Jos hän alkaa vaikuttaa heikolta, testaan häntä heittäytymällä todella vaikeaksi.