Miestä haittaa, kun nainen ei saa orgasmia

  • Viestiketjun aloittaja Farfalla
  • Ensimmäinen viesti
Farfalla
En ole koskaan saanut pelkässä yhdynnässä orgasmia eikä asia ole vaivannut minua sen suuremmin.
Tapasin vajaa puoli vuotta sitten aivan ihanan miehen ja seksi on ollut taivaallista. Miestäni kuitenkin häiritsee tämä, että hän ei saa "räjäytettyä" minua. Onko se oikeasti miehille niin tärkeää? Olen kertonut hänelle, että seksi hänen kanssaan on mahtavaa ja jos hän vain antaa ajan kulua, uskallan käyttää sormiani apuvälineenä ja saan sen orgasmin. Emme tapaa läheskään joka päivä ja suhde on pysynyt erittän tuoreena. Olen korviani myöten rakastunut. Seksi on intohimoista ja hellää. Haluan tässä vaiheessa ennen kaikkea tuntea hänet lähelläni ja sisälläni. Minulle ei ole vielä tärkeää edes yrittää orgasmia hänen läsnäollessa. Hänelle asia todellakin tuottaa päänvaivaa ja on jopa kertonut tuntevansa riittämättömyyttä. Onko muita kohtalotovereita?
 
Saman kokenut mies
Terveiset vaan perhoselle!
Miehenä tutustuin sinuntyyppiseen naiseen, hän kertoi vajaan parinkymmenen vuoden aikana saaneensa vain kerran orgasmin yhdynnässä ( sormin/käsin auttamatta ). Meillä oli silti aivan suurenmoista ja fantastista rakastellessa. Hänen orgasminsa oli välillä "kaukana" ilman että käytiin pitkiä esileikkejä ja käytettiin suuta, kieltä, sormia apuna. Seksi oli aivan ihanaa, ja aktit kestivät meillä ainakin riittävän kauan. Hän nautti seksistä ja orgasmin saatuaan tuntui olevan ihan kyltymätön, sanoikin että rakastaa rakastelua. Meni varmaan likimain pari vuotta ennenkuin ensimmäinen orgasmi pelkästään yhdynnässä tuli, en tiedä mitkä palaset siinä silloin kohdalleen loksahtivat, ilmeisesti tilanne, aika, tunnelma, viritys kaikki olivat kohdallaan. Ei se orgasmi sieltä kovin herkästi tule vieläkään, aika ajoin kumminkin. Rakastamme toisiamme ja hän on nykyinen vaimoni.
Voin uskoa että tilanne häiritseekin hiukan kumppaniasi, mutta mielestäni sinun asenteesi on myöskin avain "ongelmaan". En tiedä, mutta uskon että kyllä se siitä.
 
miehen mielipide
Niin, minun vastaukseni jo tuossa otsikossa tulikin. Kyllä se ainakin minulle on tärkeää että nainenkin orgasminsa saisi, vaikka se rakastelu on toki muutenkin mukavaa. Asiaahan voisi ajatella päinvastoinkin. Vaikkei naisen orgasmivaikeus varmaan useimmille miehille yllätyksenä tulekaan niin entäs jos tilanne tosiaan olisi päinvastoin. Mies ei saisi orgasmia millään. Varmaankin moni nainen siinä vaiheessa ajattelisi että missä vika kun en saa miestäni laukeamaan. Onhan nyt jo sekin kova paikka naiselle jos miehellä ei seiso rautakankena kun pitäisi seksiä harrastaa saatikka jos mies ei saisi lainkaan orgasmia. Usein se käsitetään siten "etten ole riittävän kiihottava". Omasta puolestani täytyy sanoa että kyllähän se hieman harmittaa jos nainen ei laukea. Mutta en silti suosittele teeskentelemäänkään sitä vaan puhukaa asiasta ja koita rentoutua ja heittäytyä tilanteeseen täysillä. Joku onkin joskus sanonut että naisen pitäää itse "ottaa" orgasminsa.
 
Kun mikään ei riitä..
Saat olla kyllä niin onnellinen miehestäsi.. Minäkin haluaisin miehen, joka viitsisi tyydyttää minut edes vähän useammin kuin muutaman kerran vuodessa. Kyllä seksiä on useastikin viikossa, mutta en ikinä saa tarpeeksi. Mieheni ajattelee vain itseään tai ei ajattele ollenkaan. En ole ikinä teeskennellytkään.. Oltu yli 10vuotta yhdessä. Minä petän, tarvitsen enemmän.. rakastan häntä muuten enkä haluaisi vaihtaa puolisoakaan.. Syytän itseäni, kun en vaan voi käsittää, miksi mieheni ei tajua.. Sanoo kyllä joskus seksin jälkeen, että huomaa kun olen pettynyt, mutta alkaa sitten nukkumaan, sen kummempaa tajuamatta.. Miksi käyttäytyy näin? Tää ei riitä mulle ja olen varma että tulen haluni kanssa ajautumaan vielä suuriin vaikeuksiin..
-Kun mikään ei riitä!
 
veikkaajamies
Alkuperäinen kirjoittaja Kun mikään ei riitä..:
Saat olla kyllä niin onnellinen miehestäsi.. Minäkin haluaisin miehen, joka viitsisi tyydyttää minut edes vähän useammin kuin muutaman kerran vuodessa. Kyllä seksiä on useastikin viikossa, mutta en ikinä saa tarpeeksi. Mieheni ajattelee vain itseään tai ei ajattele ollenkaan. En ole ikinä teeskennellytkään.. Oltu yli 10vuotta yhdessä. Minä petän, tarvitsen enemmän.. rakastan häntä muuten enkä haluaisi vaihtaa puolisoakaan.. Syytän itseäni, kun en vaan voi käsittää, miksi mieheni ei tajua.. Sanoo kyllä joskus seksin jälkeen, että huomaa kun olen pettynyt, mutta alkaa sitten nukkumaan, sen kummempaa tajuamatta.. Miksi käyttäytyy näin? Tää ei riitä mulle ja olen varma että tulen haluni kanssa ajautumaan vielä suuriin vaikeuksiin..
-Kun mikään ei riitä!
Onneksi on vierasta miestä tarjolla. Ja en ihmettele ollenkaan, että on, jos olet seksinnälkäinen. Jos suhde muuten toimii, niin ota seksiä sieltä, mistä saa parempaa, äläkä jätä miestä - muussa tapauksessa etsi parempi mies. Ehkä mies jossain vaiheessa avaa silmänsä. Videoi vaikka hyvää seksiä vieraan kanssa, ja näytä miehelle, miten toinen saa sinut nauttimaan. Varmaan alkaa vituttaa, ja joko mies tekee asialle jotain tai suuttuu kakaramaisesti.
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja miehen mielipide:
Niin, minun vastaukseni jo tuossa otsikossa tulikin. Kyllä se ainakin minulle on tärkeää että nainenkin orgasminsa saisi, vaikka se rakastelu on toki muutenkin mukavaa. Asiaahan voisi ajatella päinvastoinkin. Vaikkei naisen orgasmivaikeus varmaan useimmille miehille yllätyksenä tulekaan niin entäs jos tilanne tosiaan olisi päinvastoin. Mies ei saisi orgasmia millään. Varmaankin moni nainen siinä vaiheessa ajattelisi että missä vika kun en saa miestäni laukeamaan.
Tämä on aika iso harhaluulo, että mies saa orgasmin = mies laukeaa. Ejakulaatio voi tuntua hyvinkin erilaiselta eri kerroilla. Itsellä oli joskus kausi, ettei tuntenut mitään nautintoa lauetessa. Ehkä stressin takia? Ja tästä helposti syntyy noidankehä, kun alkaa tämä kykenemättömyys vaivata. Yleisesti ottaen harvoin mies kokee yhtä isoa orgasmia kuin nainen. Hyvä tuntomerkki tässä: jos miehellä pulpahtaa sperma parina paksuna tippana vailla mitään voimaa vartta pitkin alas, akti on mennyt kankkulan kaivoon. Hyvässä panossa viboja tuntee ympäri kehoa, mahla lentää pitkälle ja melko juoksevana, kovana suihkuna, korvat menevät lukkoon ja jälkeenpäin korvissa suhisee. Tuntuu kuin olisi pilven päällä. Myös kalu jää aktin jälkeen kovaksi, jos ei kunnon orgasmia saa.
 
Heartfull
Kylla se miehen omatuntoa hivelee jos esimerkiksi pystyy antaan tytolle orgasmin useammin kuin kerran rakastelun aikana. Eli vastatakseni kysymykseen asnoisin, etta kylla se on miehelle tarkeaa, vaikka joku muuta vaittaisikin. Silti olen samaa mielta edellisten kanssa orgasmin naytteleminen ei taas ole mistaan kotoisin ja ehka jopa pahentaa tilannetta. Mukavahan se on jos tytto vikisee ja huutaa alla, mutta pitaa sen olla todellista. Tuntuu mahtavalta kun han alkaa tarista alla, selka vaantyy kaarelle ja alapaan lihakset supistelee peniksen vartta vasten. Todellisen orgasmin kylla tunnistaa.
 
ikisinkku.
Että harva nainen saa orgasmin pelkässä yhdynnässä. Nainen tarvitsee ensinnäkin pitkän esileikin, että lämpenee. Sitäpaitsi miten se vähentää muka orgasmin laatua, jos nainen hyväilee itsensä orgasmiin. Minulla toimii niin että jos saan ensin joko itseni tai miehen hyväilyllä orgasmin niin se tulee sen jälkeen myös yhdynnässä. Malttia petihommiin miehet ja käyttäkää mielikuvitusta ja kysykää naiseltanne mikä häntä kiihottaa. Sitäpaitsi jos orgasmista ottaa paineita niin sitä ei ainakaan saa, koska silloin alkaa kumpikin jännittää.
 
Neitsyt-55
Itse kuulun naisiin,jotka laukeavat vain,jos klitorista rassataan.eli saa orgasmin hieromasauvalla tai sormilla tosi hyvin,jopa muutamassa minuutissa tai allekin.
Mutta miehen kanssa tuota ei tapahdu juuri koskaa,aika lähellä olen ollut,mutta akti ei ole kestänyt tarpeeksi kauan.
Itseä tämä jurppii ja tympäsee.10 vuoden avioliittokin päättyi,että mies huusi ovella,minun olevan fridigi.en tosiaan ole.avioliitossa usein seksin jälkeen menin omin käsin onneen.
Jotekin vaistoni sanoi,että ukolle ei parane kertoa tästä huonoudestani.Hän jo muutekin huomautteli kaikesta mistä pystyi.
Itsellään oli normaalia pienempi vehje ja akti kesti 5 min.toisaalta aikoinani seurustelin miehen kanssa,jolla oli ihan isohko vehje,mutta laukesi heti,sitten kyseli,että saitko.Saihan tuossa spermat reisille,jos ei muuta.
Olisi kyllä ennen hautaan menoa mukava saada oikein yhdynnässä orgasmi.
Pitkästä aikaa olen löytänyt miehen,joka osaa puhua ja on kiltin oloinen.aivan oikea minulla.Odotan paljon tältä suhteelta.(hänellä on kylläkin jo nainen..mutta)
Ajattelin,jos pääsemme niin pitkälle,ostaa klitoriksen hierojan.toivottavasti hän hyväksyy tuon.Edelliset miehet eivät olisi hyväksyneet mitään apuvälinettä.
Ei me naiset olla täydellisiä.Yrittäkää miehet ymmärtää.Osa saa emätinorgasmin ja osa klitoris ja osa ei mitään koskaan.
Itse olen kärsinyt miesten huomauttelemisesta.Pitääkö aina kysyä:"Saitko sinä?"Jättäkää tuo pois,niin se voi joskus tullakin.Kohdelkaa naista hyvin ja olkaa uskollisia ja luotettavia,niin kyllä se siitä.
 
minua ei haittaisi miehenä
Alkuperäinen kirjoittaja Heartfull:
Kylla se miehen omatuntoa hivelee jos esimerkiksi pystyy antaan tytolle orgasmin useammin kuin kerran rakastelun aikana. Eli vastatakseni kysymykseen asnoisin, etta kylla se on miehelle tarkeaa, vaikka joku muuta vaittaisikin.
Aika huvittavaa oikeastaan, sillä ominaisuushan on naisen eikä miehen. Itse saisin varmaan kenen kanssa hyvänsä montakin kertaa enkä nyt kuitenkaan HALUAISI seksiä kenen kanssa vain enkä nyt etenkään yhtä paljon. Siitä mies saisi olla imarreltu, että haluaisin juuri hänet eikä tällaisesta suht satunnaisesta ominaisuudesta... :)
 
Xy1
Totta kai se rassa miestä. Mutta kyllä miehellä pitää olla sen verran munaa ja kärsivällisyyttä, että jaksaa tehdä kaikkensa naisensa nautinnon puolesta. Palkintona odottaa naisen tajunnan räjäyttävä orkku pitkän kiiman jälkeen. Silloin on mieskin helisemässä, muttei siitä miehen nautinto kyllä parenekaan. Naisen tulisuushan näkyy vasta naimaorkun aikana.
 
vierailija
Itse kuulun naisiin,jotka laukeavat vain,jos klitorista rassataan.eli saa orgasmin hieromasauvalla tai sormilla tosi hyvin,jopa muutamassa minuutissa tai allekin.
Mutta miehen kanssa tuota ei tapahdu juuri koskaa,aika lähellä olen ollut,mutta akti ei ole kestänyt tarpeeksi kauan.
Itseä tämä jurppii ja tympäsee.10 vuoden avioliittokin päättyi,että mies huusi ovella,minun olevan fridigi.en tosiaan ole.avioliitossa usein seksin jälkeen menin omin käsin onneen.
Jotekin vaistoni sanoi,että ukolle ei parane kertoa tästä huonoudestani.Hän jo muutekin huomautteli kaikesta mistä pystyi.
Itsellään oli normaalia pienempi vehje ja akti kesti 5 min.toisaalta aikoinani seurustelin miehen kanssa,jolla oli ihan isohko vehje,mutta laukesi heti,sitten kyseli,että saitko.Saihan tuossa spermat reisille,jos ei muuta.
Olisi kyllä ennen hautaan menoa mukava saada oikein yhdynnässä orgasmi.
Pitkästä aikaa olen löytänyt miehen,joka osaa puhua ja on kiltin oloinen.aivan oikea minulla.Odotan paljon tältä suhteelta.(hänellä on kylläkin jo nainen..mutta)
Ajattelin,jos pääsemme niin pitkälle,ostaa klitoriksen hierojan.toivottavasti hän hyväksyy tuon.Edelliset miehet eivät olisi hyväksyneet mitään apuvälinettä.
Ei me naiset olla täydellisiä.Yrittäkää miehet ymmärtää.Osa saa emätinorgasmin ja osa klitoris ja osa ei mitään koskaan.
Itse olen kärsinyt miesten huomauttelemisesta.Pitääkö aina kysyä:"Saitko sinä?"Jättäkää tuo pois,niin se voi joskus tullakin.Kohdelkaa naista hyvin ja olkaa uskollisia ja luotettavia,niin kyllä se siitä.
Hauskinta tuossa "saitko sinä?" kysymyksessä on, että jos sitä täytyy kysyä niin en todellakaan saanut. Kyllä sen sitten näkee kun saa.

Mutta tuollaiset ukot ovat muutenkin huonoja seksikumppaneita. Heillä ei ole käsitystä mitä seksi todella voi olla, heille se on vain pikainen paineenpurkaminen ilman isompia tuntemuksia.
 
Näin henkilökohtaisesti todella suurena seksin ystävänä olen sitä mieltä, että onhan se aivan omanlaisensa tuntemus kun nainen saa yhdynnän aikana tai molemmat saavat yhtäaikaa. Seksiin kuitenkin liittyy paljon paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä ja on monia tapoja antaa naiselle orgasmeja ja ainahan sitä voi naisen ns "viritellä" muilla keinoin todella todella lähelle ennenkuin siirtyy itse yhdyntä vaiheeseen jolloin omasta kokemuksestani ainakin ei yleensä kauhean kauaa mene kun helpotus naiselle koittaa yhdynnän aikana.
Ja sen olen oppinut tässä elämäni aikana, että parhaiten seksi toimii kahden ihmisen välillä kun aihe pidetään avoimena niin että siitä voi kumppanin kanssa keskustella täysin avoimesti ja rehellisesti.
 

Yhteistyössä