Miestä ei kiinnosta MIKÄÄN

• Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti
väsy
Mun miestä ei nykyään kiinnosta enää juurikaan mikään. Hän ei halua lähteä kanssani minnekään, koska hän ei lähde, koska häntä ei vaan kiinnosta. Kunnioitettava periaate varmaankin olla rehellinen itselleen ja olla tekemättä jotakin, mutta silti pännii! Mukavampi olisi moniakin asioita tehdä yhdessä, mutta lienee ko. miehelle (koskeeko kaikkia miehiä??) liikaa, että joutuu joskus tekemään naisen
mielen mukaan??

Seksielämä on toistaiseksi toiminut hyvin, jollen sanoisi ihan että kiitettävästi, mutta muuta hänestä ei juurikaan saa irti. Keskusteluja hän haluaa joskus, mutta vain sellaisista aiheista, jotka häntä kiinnostavat. Minun aloittamat aiheeni ovat sitten niitä tylsiä aiheita, joista ei saa mitään irti. Seksiin liittyvät aiheet ovat hänen mielestään ""syvällisiä"" aiheita. Justiinsa joo! Ja seksistä ollaan keskusteltukin kaikki mahdollinen.

toinen väsy
mulle nykyään ihan sama koko ukko. Itseasiassa usein tuntuu siltä, että hitto ku lähdin perhettä perustaan. Tuntuu kaikki yhdentekevälle. Lapset on rakkaita, muusta viis.

väsy
meillä ei ole ""omaa"" perhettä edes, mulla on pieni poika edellisestä suhteesta. alussa mies keksi kaikenlaista mukavaa puuhaa ja minä myös, mutta eipä enää. sehän se suututtaa, koska kaikki mun mielestä kiinnostavat asiat teilataan, tai sitten saan tehdä yksikseni mitä sitten haluankaan tehdä.
ja sitten saan syyt kontolleni, että olen tylsää seuraa.

taitaa olla aika siirtyä tästä miehestä eteenpäin. harmi vain, sillä hänessä on hyvätkin puolensa: osaa analysoida toisia ihmisiä ja itseään pelottavankin tarkasti ja herkästi, osaa halutessaan keskustella ja ottaa esille rohkeastikin vaikeitakin asioita, vaatii rehellisyyttä ja luonnetta, omaa hyvät rakastajankyvyt ja on kaiken kukkuraksi kivannäköinen, pitkä ja hoikka ja hyväkuntoinen. mikä tietysti aiheuttaa kiinnostusta toisissa naisissa, mutta ei ole kuulemma käynyt peuhaamassa vieraissa, vaikka tarjokkaita olisi. ja kun kerran rehellisyyttä multa vaatiin, niin oletan, että on sitä myös itse!

ehkä ei sitten olla toisillemme sopivat vastinkappaleet. harmi.

N29
Meillä nykyään ihan sama juttu. Ollaan oltu kymmenisen vuotta yhdessä ja ennen meillä oli yhteisiä kavereita ja harrastuksia. Nykyään on (tai noin pari vuotta niin on ollut) että kummallakin on täysin omat menot, kaverit ja harrastukset, joihin toinen ei osallistu. Yhteistä aikaa ei juuri ole, ja silloinkin se on tv:n katselua yms. Minua todella risoo tämä tilanne, sillä enää ei ole edes mitään puhuttavaa, kun kummallakin on niin omat kuviot, jotka eivät edes kiinnosta toista.

Olisiko kellään mitään vinkkejä, mitä asialle voisi tehdä?

H
Juu meillä ihan sama ongelma. Löydämme harvoin yhteistä aikaa ja silloinkin mies vaan katsoo televisiota, usein selkä minuun päin. Ei mitään reagointia vaikka kosken. Kun pyydän että voisimme keskustella, mies vaan kysyy että mistä ja jollen heti keksi jotain niin hän jatkaa tv:n katselua. Kiinnostavia keskusteluja ei ole, edes seksistä mies ei halua puhua. Hän nauraa minulle jos haluan alkaa keskustelemaan esim ajankohtaisita uutisista. Eli kommunikaatio on pohjalla. Jos ehdotan jotain tekemistä, hän tyrmää sen sanomalla ettei jaksa vaan katsoo mieluummin tv:tä. Kerran hän suostui ehdotukseeni ulos menemisestä, mutta olisihan se pitänyt arvata että tämä tarkoitti hänelle kebabravintolaan menoa... oltiin siellä 20min ja takaisin kotiin. Ja mies ei ymmärrä vaikka koetan selittää etten ole tyytyväinen!

Mies
Tässäpä sitä sitten ollaan.
Miten te onnistutte tässä? Siis oletteko te suhteen alussa keskustelleet laisinkaan vaan vain ja ainoastaan harrastaneet seksiä, halailleet ja lörpötelleet niitä näitä ja eläneet haaveissa? Tähän tekis mieli kertoa siitä kuuluisasta markkina-arvo teoriasta. Miten te olette oikein miehenne valinneet?

Ite ainakin alottelin jo suhteen alkutaipaleella naiseni kanssa keskutelua uutisista, historiasta, töistä, opiskelusta, ihan mistä vaan ja aina säädaan jotain vääntöä aikaseks =) Ite tykkään hieman väitellä ja naiseni joskus ottaa nämä väittelyt ""riitoina"" vaikka ihan mielipiteiden vaihdosta ja toisen argumenttien kumoamisesta on kyse.
Huoh

Yhteistyössä