Miestä ei sitten kiinnostanut seksi viimeisillään olevan vaimon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hieman ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hieman ärsyttää

Vieras
No enpä voi moittia häntä. Maha on valtava ja vauva liikkuu ja muljahtelee kokoajan. Olen valittanut monta päivää että sattuu jokapaikkaan ja olen kai kamalan näköinen. Silti sattuu kun toinen sanoo "juu ei" ehdotukselle.
Olkoot ilman perkele sitten! Huomenna saa mies taas ihan rauhassa runkata aivot pihalle kun olen lasten kanssa päivän poissa.

:hug: samoin oli täällä :wave: no enpä ollut omasta mielestänikään kovin hemaisevan näköinen massukan kanssa mutta en alkanut kiukuttelemaan miehelle siitä... kestin vain toisen pelon että saattaa muka aiheuttaa synnytyksen alkamisen seksillä :D *sori*

Meillä joka kerta (kolmesti) kun olen ollut viimeisilläni, mies on kanssa kieltäytynyt, koska pelkäsi aina että vauvalle käy jotain. Ite en olis pelännyt kun olis varovasti hommaillut, mutta kun kerran ei niin ei...

ymmärrän että loukkaa kun mies kieltäytyy seksistä... mutta ei siitä miehelle mielestäni kannattaisi kiukutella kuitenkaan. tilanne muutoin vain pahenee..
omalle miehelle mun vartalon muuttuminen oli ensin iso juttu ja kun tottui siihen niin pelkää tosissaan satuttavansa vauvaa ja juttelimme asiasta rauhassa niin sanoi että tuntuu myös jotenkin perverssiltä tökkiä toista melkeimpä päähän.. enkä voi miestä moittia! lupasin ostaa uudet hemaisevat alusasut kun mahasa on päästy ja mies oikein onnellinen. Meillä ainakin toimii paljon paremmin kun yritetään molemmat ymmärtää toisiamme niin voimme ainakin helliä ja pitää toisiamme hyvänä sen sijaan että sängyssä kiukuteltaisiin ja tiuskittaisiin..

Onpa niitä miehiäkin sitten erilaisia. Mun mies on aina tykännyt mun raskausajan vartalosta vaikka onkin ollut iso maha. Ei siis mitään esteitä seksille. Eikä se vauvan pää mitään tunnu vai roikkuuks se jollakulla jo vaginassa asti? :o

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Onpa niitä miehiäkin sitten erilaisia. Mun mies on aina tykännyt mun raskausajan vartalosta vaikka onkin ollut iso maha. Ei siis mitään esteitä seksille. Eikä se vauvan pää mitään tunnu vai roikkuuks se jollakulla jo vaginassa asti? :o

joo... kyllä se siellä lähellä taitaa olla, kun uloskin sitä kautta tulee...

mulla ei itellä ois tullu mieleenkään paneskella loppuraskaudesta, inhotti se ajatus et vauvan pää on siinä. Ja mitä jotkut kaverit vitsaili et pitäähän sille hymykuopat saada, hyi yöks.

Kauhee ahdistus oli kans, hyvä ku alkkareita pysty jalassa pitämään, saati sitte ukkoa sinne sörkkimään... ei ei.

Meillä kyllä touhuiltiin melkein loppumetreille saakkaa. Asennon löytäminen oli vaan vaikeeta kun ei oikein mitenkään päin ollut hyvä. Mutta siis mies oli kyllä aina valmis ja niin on ollut tässä toisessakin raskaudessa. Serkun vaimo puhui kerran että mies ei ollut halunnut koko raskausaikana. :/ Kyllä semmonen pistäs vähän jurppimaan.

Yhteistyössä