V
vieras
Vieras
Kun AINA kun on riitaa, siis pientäkin, niin heti sanomassa että erotaan sitten. Ollaan oltu naimisissa vasta vajaa 2 vuotta ja sanoin ennen naimisiinmenoa että mä en sitten ala eroamaan kun olen jo kerran eronnut että multa ei kannata sellasta alotetta edes odottaa, tietysti jos pettäisi mutta en muuten, kun aisat saa selvitettyä keskustelemallakin. Ja meidän riidat kun ei tosiaan ole mitään maata kaatavia, nytkin hän suuttui kun en antanut hälle eilen kun oli pari päivää kavereiden kanssa eikä hetkeäkään mun tai lapsemme kanssa vaikka pyysin ja sit kehtaa tulla anelemaan jotain!?! Siittä sit tosiaan suutui ja on kovaa vauhtia eroamassa, taas kerran.. Ja miehessä ei kyllä tosiaan muuta vikaa kuin tuo "pienoinen" lapsellisuus, ei juo, polta, käytä väkivaltaa, huuda, käy töissä ja suorastaan rakastaa työntekoa, on antelias, hyväsydämin muuten mutta nämä lapsellisuudet vain vaivana. Miten saisin hänet ymmärtämään että lopettaa tuon ainaisen "eroamisen" kun kumminkaa ei erota mutta rassa se silti pidemmän päälle tollanen uhkailukin? :/