Miesasiaa pohdin.. auttakaa naista mäessä, joohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivotontako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivotontako?

Vieras
Tämä mies on taivaallisen ihana.
Syötävän komea. Hauska, mukava, hassu, ihana. IHANA.
Hän saa mut nauramaan. Ja on kaiken lisäksi sellainen..sopivasti tuhma.
Melkeinpä täydellinen paketti.

Miten tälläinen tavallinen nainen, ehkä jopa hiukan pullukka, mutta perusnätti kuitenkin saisi tuon ihanuuden itselleen? Edes hetkeksi?

Voi voi. Jos sä et herätä miehessä kiinnostusta, niin et mitenkään. Voithan sä flirtata ja osoittaa kiinnostusta, mutta se on ainoa mitä sä voit tehdä. Jollet sitten hommaa silmätippoja ja tiputa niitä sen juomaan and so on. Mutta muuten, ei sulla oikein ole konsteja.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Voi voi. Jos sä et herätä miehessä kiinnostusta, niin et mitenkään. Voithan sä flirtata ja osoittaa kiinnostusta, mutta se on ainoa mitä sä voit tehdä. Jollet sitten hommaa silmätippoja ja tiputa niitä sen juomaan and so on. Mutta muuten, ei sulla oikein ole konsteja.

Siis.. mä luulen että kiinnostus molemmin puolista. Mies mm tehnyt mun luonteesta havaintoja ja kertonut mulle ne, jutellut kivoja, ja katsoo niiiiiin ihanasti perään( kääntyy vielä katsomaan vaikka on jo menossa).. Huoh...
Kun nyt uskaltaisin tehdä aloitteen, mutta tuntuu että ei tälläinen tavallinen nainen sellasta.. ihanaa saa ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyydät rohkeesti vaan treffeille ja kerrot vähän omista fiiliksistäsi :) Samalla varovasti tunnustelet onko mies samalla aallolla sun kanssa.

Mutta MITEN?? Miten toi käytännössä tehdään?
Ettei ihan täysin nolaisi itseään :S

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Olemalla sopivasti itsevarma :) miehet välttelee yleensä naisia jotka näyttävät huonon itsetuntonsa...kun olet iloinen ja mukava, niin mies ei kuule näekkään sinussa mitään pullukkaa! jos on koskaan nähnytkään ;)

Mä luulen että olen onnistunut esittämään itsevarmaa hänen kanssa, en ole käynyt anteeksi pyytelemään sitä etten ole mikään missi tai missukka.

Missä ja miten te yleensä tapaatte? Työpaikalla lounastunnilla, törmäätte pihassa, baarissa tms.? Vai ihan suunnitellusti olette tapailleet?

Töissä vaan, ollaan eri osastoilla töissä, mutta tekemisissä jonkun verran. Esim. kun soitan hänelle työasiaa niin aletaankin puhumaan ihan muuta ja mulla ainakin on tosi kiva olo sen jälkeen :) Nytkin tuntuu että liihottelen 5cm maanpinnasta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä ja miten te yleensä tapaatte? Työpaikalla lounastunnilla, törmäätte pihassa, baarissa tms.? Vai ihan suunnitellusti olette tapailleet?

Töissä vaan, ollaan eri osastoilla töissä, mutta tekemisissä jonkun verran. Esim. kun soitan hänelle työasiaa niin aletaankin puhumaan ihan muuta ja mulla ainakin on tosi kiva olo sen jälkeen :) Nytkin tuntuu että liihottelen 5cm maanpinnasta

Mitä ilmeisemmin tuo mies pitää sinusta paljon. Mielestäni siitä kertoo tuo, että hän on kiinnostunut puhumaan kanssasi muustakin kuin työasiosta. Ellei hän sitten ole savolainen ja puhelias ihan kaikkien kanssa :D Seuraa, onko hän samanlainen kaikille, vai onko sinua kohtaan jotain erityistä avoimuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä ilmeisemmin tuo mies pitää sinusta paljon. Mielestäni siitä kertoo tuo, että hän on kiinnostunut puhumaan kanssasi muustakin kuin työasiosta. Ellei hän sitten ole savolainen ja puhelias ihan kaikkien kanssa :D Seuraa, onko hän samanlainen kaikille, vai onko sinua kohtaan jotain erityistä avoimuutta.

No ei ole savolainen :D Ja siis kysyin kauttarantain yhdeltä joka soittaa hänelle kanssa paljon että puhutteko te muusta kun työasioista, ei kuulemma. Lyhyesti asian kertovat.

Se on niiiin ihana..oikein hävettää :D

Mistäs miehet tietää, saatat olla sen mielestä vaiks kuippal ihana. Nyt vaan hymyilet päin naamaa minuuttitolkulla ja ajattelet, että oikeassa on kun pitää sua ihanana, niin kyllä se alkaa innostumaan, jos kiinnostusta on. Sitten vaan muina naisina sanot, että nyt ois kyllä kiva päästä kahville, on sellanen ilma. Ja lisää hymyilyä päälle. Kato nappaako ja jos ei nappaa, niin sitten suorempaan vaan että tuletko seuraksi =)

Peesaan. Olet hyvä just tuollasena ja mies sen kyllä tajuaa jos on miestään kotoisin. Ei kaikki miehet halua naista joka asuu peilin edessä, suurimmalle osalle se sisältö on se tärkein.

Yhteistyössä