Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja s.s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja voih!!:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Voi ku mäkin saisin tollasia ylläreitä!
Mä olen pessyt 6 henkisen perheen pyykit viimeset 2kk käsin. Ja imurikin on ollut jo puolisen vuotta pois kuvioista. Mies meni ja käytti meidän hätävararahat mönkijäänsä...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sano, että tää oli vitsi....
Ei ole valitettavasti mikään vitsi. Voisin vaikka ottaaa kuvan pesuaineherkistä käsistäni joilla on 2kk pesty kaikki perheen pyykit.
Ja se imuri...voi miten kaipaankaan helppoa siivousta kera imurin.
Ehkä sitten joskus...
Kuin joku alkaa tällaiseen. Tuo on törkeetä sun mieheltä. Sinua ei arvosteta ollenkaan!!!
Hmm hieman pakko se on käsin pestä kun pyykkiä kertyy päivittäin noilta lapsilta etenkin enkä tosiaan tiedä koska saan uuden koneen. Se hätävararahasto oli nimenomaan uutta pesukonetta varten koska oli jo pitkään merkkejä että vanha kone hajoaa hetkenä minä hyvänsä.
No onneks asioilla on tapana järjestyä jossain vaiheessa.
Mutta silloin on sinulla jo kädet kipeinä ja olet uupunut sen siivouksen allae
ette o ajatellu ostaa vaik Hobby hallista sitä konetta ettei tarvi käsin pestä
Olen ajatellut sitäkin vaihtoehtoa,mutta ne kuukausierät tulee niin suuriksi. Mä en pysty yksin maksamaan sitä koska saan vain kelan maksamaa lasten hoidon tukea. Äitini on kyllä hirmu ihana ihminen vaikka kaukana asuukin ja hän sanoi että tiedossa saattaisi olla eräs vanha ja pieni mutta kuitenkin toimiva pesukone. Isäni on menossa sitä varmasti jo pian katsomaan että josko siitä meille kone tulisi.
Mieshän valittaa että pyykinpesu kuluttaa niin paljon sähköä ja vettä...vaan eipä ole tullut ajatelleeksi miten paljon se käsipesuna kuluttaakaan. Kyllä siinä varmaan enemmän vettä hukkaan menee. Sähköä ei tietenkään kulu,mutta hermoja ja käsiä se säästäisi.
heti välittömästi kun mä saan uuden imurin, meiltä voi tulla hakemaan ton vanhan teille, tai voin tuodakin, missä sä asut? Toivottavasti saan uuden pian. Tossa ei ole mitään vikaa varsinaisesti, onhan se vanha mutta toimii. :hug: