Mies yllätti iloisesti :)

Minun täytyy nyt kommentoida tällainen huomio Rieputarallaasta. Olet varmasti tosi siisti ihminen (ja perhe kanssa). Sen jotenkin huomaa näistä kuvista, joita olet laitellut tänne ja varsinkin nyt huomaa, kun näin että teillä on vaalea tahtraton matto keittiökalusteiden alla :D. Pitääkö paikaansa?

[QUOTE="vieras";22959356]Minun täytyy nyt kommentoida tällainen huomio Rieputarallaasta. Olet varmasti tosi siisti ihminen (ja perhe kanssa). Sen jotenkin huomaa näistä kuvista, joita olet laitellut tänne ja varsinkin nyt huomaa, kun näin että teillä on vaalea tahtraton matto keittiökalusteiden alla :D. Pitääkö paikaansa?[/QUOTE]

No siis joo, kai meillä ihan siistiä sakkia asuu :).

Tuo matto muuten ei ole tahraton :D. Poika otti ja kaatoi tässä kerran vesivärimukin lattialle, ja ne väritahrat ei lähteneet kunnolla pois edes pesulassa.

Kiva valaisin, itekkin oon tuonnäköistä katellu mut ei meijän keittiöön varmaan kävis kun käännellään välillä pöytää ja minuu häiritsis jos noi valot ois "väärinpäin" pöytään nähden :)

Kiva lamppu.Itseäni vain ahdistaa ku se on vääräs kohtaa pöytään katsottuna:D
Pitäis laittaa toi vihree tuoli seinän ja pöydän väliin,et lamppu natsais kohdalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ja liian ylhäällä;22960181:
Kiva lamppu.Itseäni vain ahdistaa ku se on vääräs kohtaa pöytään katsottuna:D
Pitäis laittaa toi vihree tuoli seinän ja pöydän väliin,et lamppu natsais kohdalleen.

Liian ylhäällä se ei ole. Kokeiltiin alemmaksi, sitten se on jo ihan sylissä. Ei hyvä. Muakin häiritsee se, kun ei ole keskellä... mutta ehkäpä saan miehen innostumaan isomman pöydän ostosta, sitten sekin ongelma ratkeaisi ;).

[QUOTE="vieras";22960241]Jos häiritsee, niin vetää pöytää vähän seinästä irti. Korkeus on minusta hyvä noin.[/QUOTE]

Täytyy varmaan joo siirtää pöytää vähän... paitsi että livenä tuo ei häiritse ollenkaan niin paljon kuin kuvassa :D.

Ei ole kovin hääppöinen lamppu, heitin just roskiin kun oli niin ruman näköinen lapmppu, tuo sun keittiös näyttää aika askeettiselta jossa ei voi viihtyä kovin hyvin.

[QUOTE="vieras";22959277]Aika juntin näköstä näin esteetikon silmään. Mutta pääasia että sinä tykkäät.[/QUOTE]
Samaa mieltä. Kolkko lähiökeittiö. Halvallakin sais kaunista aikaan, jos sen taidon osaa.

No onpas tänään tympeää porukkaa liikkeellä. Kovin sai mun keittiö kehuja esim. keittiöketjussa, vaikka itse pidän tuota jotenkin kolkkona ja inhoan tuota pirttikalustoa, mutku mies tykkää, niin toistaiseksi olen tyytynyt osaani ;).

By the way, saamarin aukojat: se, onko lamppu tai mun keittiö teistä hieno vai ei, on sivuseikka tässä ketjussa. Jos ette sattuneet huomaamaan, niin ketjun pointti on muualla. (Vaan ehkä se on niin, että lun on lusikalla annettu, ei voi kovin syvällistä ymmärtämistä edellyttää...)

Ihania miehiä teillä, niin samanlaisia kuin mun omani, yllättää iloisesti kaikella pienellä kivalla, kukilla tai tavaralla tai vain kauniilla ajatuksella, viestillä. Voi, ihana kumppani on ihmeellinen asia, imelää mutta totta =)! voi, mä oon ihan nössö :D.

Minunkin mieheni osti minulle lampun josta pidän kovin. Hän toi myös kukkeja minulle joista niistäkin pidän niin kovin. Olen niin kovin onnellinen kun minulla on ihana mies josta pidän niin kovin!