Mies yllätti iloisesti :)

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
...ostamalla meille keittiöön uuden valaisimen. Oon kuolannut yhtä valaisinta jo kauan, mutta en ole raaskinut ostaa, kun vanhassa ei varsinaiseti mitään vikaa ole... on vaan ollut mulla eri huoneissa ja eri asunnoissa mukana jo kohta 20 vuotta.

No, tänään mies lähti käymään kaupoilla ja toi mukanaan juuri sen valaisimen, josta olen haaveillut. Vaikka haaveileminen kyllä on turhan juhlallinen sana, ei tuo ole edes kallis valaisin, ei sillä.

Ihanaa :heart:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22957935]Kiva :). Varmaan tulee kiva tunnelma uudesta valosta, kun vanhan kanssakin teidän keittiö oli jo kovin viihtyisä.[/QUOTE]

Muutti kyllä hurjasti keittiön tunnelmaa, mun mielestä on nyt paaaaaljon kodikkaampi. Oon pitänyt mein keittiötä aina hiukan kolkkona.

Mies on pannut vierasta naista ja omantunnontuskissaan ostaa lampun ja saa sillä oman ämmän onnensa kukkuloille. Ei paha diili miehen kannalta, huorissa käyminen tulisi kalliimmaksi vaikka voihan siitäkin toki olla kyse.

[QUOTE="vieras";22958651]Mies on pannut vierasta naista ja omantunnontuskissaan ostaa lampun ja saa sillä oman ämmän onnensa kukkuloille. Ei paha diili miehen kannalta, huorissa käyminen tulisi kalliimmaksi vaikka voihan siitäkin toki olla kyse.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Minä sain "vain" kukkia, mutta ilahduin silti kovin.
:)

kukat21012011.jpg

Oikeasti muuten harvinaisen vastenmielinen ajatus, että toinen ei voisi ihan muuten vain ostaa jotakin kivaa kotiin / lahjaksi, että aina pitää olla joku syy tai taka-ajatus olemassa.
Musta noi kommentit taas kertoo erittäin paljon niiden kirjoittajasta.
Sääli jos joillakin se menee niin et toiselle ostetaan jotain,ku on eka käyty panee naapurin Liisaa..Ei tarvii silti olettaa et muiden kohdalla ois nii.

Ap:lle onnittelut uudesta lampusta..valo on ihana asia:D