Mies yllätti eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
Töistä tullessaan riisui työvaatteet ja ojensi ruusupuketin. Sanoi, että ollaan oltu neljä vuotta yhdessä, tässä on neljä ruusua, tulisitko vaimokseni? Siinä sitten kosi pitkät jalmarit jalassa ja tyttö 3 ja puol vee tanssi ja huusi "jippii, jippii, ihanaa". :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
:flower: Onnea!

(meidän 4v ois varmaan saanu raivarit. Se on viimeiset puoli vuotta puhunut, että HÄN ITSE aikoo mennä isin kanssa naimisiin :laugh: Olen vaivihkaa yrittänyt sanoa, ettei se oikein käy kun mä olen isin kanssa jo naimisissa :D)

No meidän tyttö on päättänyt mennä pikkuveikan (4kk) kanssa naimisiin :whistle: :laugh: Ollaan kyllä kerrottu ettei onnistu, muttei vielä ymmärrä... :)

Joten vältyttiin mustasukkaisuusdraamalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
:flower: Onnea!

(meidän 4v ois varmaan saanu raivarit. Se on viimeiset puoli vuotta puhunut, että HÄN ITSE aikoo mennä isin kanssa naimisiin :laugh: Olen vaivihkaa yrittänyt sanoa, ettei se oikein käy kun mä olen isin kanssa jo naimisissa :D)

No meidän tyttö on päättänyt mennä pikkuveikan (4kk) kanssa naimisiin :whistle: :laugh: Ollaan kyllä kerrottu ettei onnistu, muttei vielä ymmärrä... :)

Joten vältyttiin mustasukkaisuusdraamalta.

Mä olin pienenä myös päättänyt mennä isoveljen kanssa naimisiin ja olin todella pettynyt kun en saanutkaan mennä. Sanoin sitten vaan äidille, että "ihan epäreilua, kun se on saanut mennä isin kanssa naimisiin, mutta mun pitää etsiä joku ihan vieras mies"...

No tuttuhan tuo mies oli ennen kuin sen kanssa "joutui" naimisiin menemään ;)

Ja onnea ap:lle!

Yhteistyössä