Mies villitsee lapset ja jättää mut sitte yksin niiden kans! VITUTTAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
eli se rupes hörskäämään lasten kans. Paini, riehui, juoksi yms. Sit kesken kaiken se lähti. Töihin toki. Mut sit mä jouduin rauhoittamaan lapset iltatoimiin. Eikä ne usko, ne vain nauroi mulle. Mä sit huusin, karjuin niin lujaa, et veri maistuu suus, kurkkuun tulee kipeää ja vieläkin tärykalvoja kutittaa. Ja ne vain nauroi. Sit mä otin ja vein kaikki eri huoneisiin jäähylle. Kaksi rauhoittui aika äkkiä mut yks huusi et äiti on tyhmä idiootti jne. Sit tästä en oo ylpeä, tukistin. En lujaa vaikka mieli teki. Vittu. Pyysin lapselta anteeksi. Oikea vihan kohde on mies. SE TEKEE AINA NÄIN ENNEN UNIA! mä oon sanonu et ei mut se ei ymmärrä. Nyt tulee itku!

:hug: tuo on välillä aika puuduttavaa... Sekin on suht "mukavaa", kun kaikilla kersoilla on nälkä, väsy ja kaikki mahdolliset vaivat, huutavat yhtäaikaa ja mies karauttaa pihasta kauppaan... :headwall:

No miten miehesi on noin idiootti. Selitä hänelle juurta jaksain, miten ärsyttävää tuo on. Ja sitten lauantai-iltana tai muulloin kun miehesi ei mene yöksi/illalla töihin, teet hänelle saman. syötät lapsille sokeria kilokaupalla ja riehut kuin henkesi edestä, ja sitten poistut illaksi johonkin.

mä oon selittäny. Silti se ei mee jakeluun. Mä oon jopa ottanu videokuvaa ja tv:stä sille näyttäny. Mä en varmaan uskalla ku en tiedä kuinka se moiseen reagois...

Yhteistyössä