mies viihteellä ja mä oon puolikiukkusena kotona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
on niin saakelin tylsää. ja laitoin miehelle viestiä et olis kiva jos ei mihkä jatkoille menis ku on huomena sovittua menoa, niin takas tuli et "en oo mikää ennustaja, ei kannata mun takia kotio mennä." olin siis vanhemmillani ja mietin et jäänkö sinne yöks vai tulenko kotiin. tulin sit kuitenki kotiin ja nyt jo harmittaa :/
oon nukkunu koko päivän eikä väsytä, mut ei jaksais millään enää mihinkään lähteekään..
keksikääs jotai kivaa :D

Sama täällä ja.
Lapset nukkuu ja mulla on tylsääääää !
Ja ärsyttää jo valmiiks kun yks tulee aamuyöstä haisemaan viinalle ja kuorsaamaa tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja niin täälläki:
Sama täällä ja.
Ja ärsyttää jo valmiiks kun yks tulee aamuyöstä haisemaan viinalle ja kuorsaamaa tänne.

Just ton takia mä syvästi toivon et mies jää sinne yöksi...

Oletteko itsellenne niin tylsää seuraa, että on tylsää? ;) Mähän olen itseni kanssa parhaimmassa mahdollisessa seurassa :D
Meilläkin isäntä on kavereidensa kanssa illanvietossa, mutta mä viihdyn itsekseni oikein hyvin. Ja onhan meillä tämä palsta :heart:

mun mies tulee kyllä kotiin, mutta jos tulee joskus aamukuudelta niin mä vedän sellaset pultit et oksat pois ja pala latvaa |O
ollaan sovittu et huomena mennään 12 maissa mun porukoille syömään ja jos mies ei pysty krapulansa takia niin |O
oon soittanu melkein kaikille kavereille et jos joku haluis tulla mun seuraks, mut KAIKKI on viihteellä ja kaikilla on niiiin kivaaaaaa |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Sama täällä ja.

Voi luoja,että se on ärsyttävää.Ja mä en saa unta ennen kun mies on tullu kotiin ja varmasti en saa sen jälkeenkään kun kuorsataan zzzz ja sitte se vielä aamulla ( lue iltapäivällä ) kun herää,niin ihmettelee miks oon kiukkunen...

on muuten mullakin toi et en pysty nukkuu ennenku mies on kotona. en tiedä mikä ihme siinä on,mut se on ärsyttävää :/ en vaan pysty nukkuu ku maksimissaan sellasta koiranunta et heräilen koko ajan :/ ja nyt ei kyl ees väsytä. plaaaahhh....

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Sama täällä ja.

Voi luoja,että se on ärsyttävää.Ja mä en saa unta ennen kun mies on tullu kotiin ja varmasti en saa sen jälkeenkään kun kuorsataan zzzz ja sitte se vielä aamulla ( lue iltapäivällä ) kun herää,niin ihmettelee miks oon kiukkunen...

Ja mun mies menee vielä eka jääkaapille ja penkoo siellä ja kolistelee ja syö jne... Sit vasta tulee sänkyyn haisemaan,kuorsaamaan ja huitoo unissaan... Onneks se käy niin harvoin missään :heart:

mun mies tossa yks viikonloppu alko ryyppään aamulla kymmeneltä ku oli pilkkikisoissa ja en ymmärrä miten,mutta se jatko sitä ryyppäämistä aamuyöhön asti. mä olin tullut sitä aiemmin kotiin ja nukahtanut,mut todellakin heräsin kun äijä könys sisälle.. se kolisteli ja kaatuili keittiössä ja sen puuhat kuulosti tosi epämääräsiltä, mut en jaksanu nousta katsomaan. sit kun se varmaan puolen tunnin päästä tuli makkariin,niin kysyin siltä et millä sä tulit? johon mies vastas et mitä vittua sä kyselet tollasia ku varsin hyvin tiedät et tultiin samalla kyydillä :laugh: olin et ei tosiaankaan tultu,et mä olen nukkunu jo melkein kaks tuntia ja sä tulit puol tuntia sitten,et ei oo mahdollista ja se vaan vänkäs vastaan -kunnes sammu lattialle kun sukkien riisuminen oli ylivoimasen vaikeeta ja se kaatu.. ja siihen jäi :laugh:
aamulla menin keittiöön,niin leikkelemakkaroita oli joka puolella,voi pöydällä ihan löllönä, leipäpussi auki ja epämääräsiä juustonpaloja ympäriinsä ja puoliks palanu leipä paahtimessa :xmas: |O :headwall:
ihana pikku mussukka :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun mies tossa yks viikonloppu alko ryyppään aamulla kymmeneltä ku oli pilkkikisoissa ja en ymmärrä miten,mutta se jatko sitä ryyppäämistä aamuyöhön asti. mä olin tullut sitä aiemmin kotiin ja nukahtanut,mut todellakin heräsin kun äijä könys sisälle.. se kolisteli ja kaatuili keittiössä ja sen puuhat kuulosti tosi epämääräsiltä, mut en jaksanu nousta katsomaan. sit kun se varmaan puolen tunnin päästä tuli makkariin,niin kysyin siltä et millä sä tulit? johon mies vastas et mitä vittua sä kyselet tollasia ku varsin hyvin tiedät et tultiin samalla kyydillä :laugh: olin et ei tosiaankaan tultu,et mä olen nukkunu jo melkein kaks tuntia ja sä tulit puol tuntia sitten,et ei oo mahdollista ja se vaan vänkäs vastaan -kunnes sammu lattialle kun sukkien riisuminen oli ylivoimasen vaikeeta ja se kaatu.. ja siihen jäi :laugh:
aamulla menin keittiöön,niin leikkelemakkaroita oli joka puolella,voi pöydällä ihan löllönä, leipäpussi auki ja epämääräsiä juustonpaloja ympäriinsä ja puoliks palanu leipä paahtimessa :xmas: |O :headwall:
ihana pikku mussukka :xmas:

ihana pikku mussukka,juuuuh :)
Mä olisin repiny perseeni tossa kohtaa....

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
on muuten mullakin toi et en pysty nukkuu ennenku mies on kotona. en tiedä mikä ihme siinä on,mut se on ärsyttävää :/ en vaan pysty nukkuu ku maksimissaan sellasta koiranunta et heräilen koko ajan :/ ja nyt ei kyl ees väsytä. plaaaahhh....

Mäkään en saa unta kun mies ei ole kotona. Tai jos tiedän, että on koko yön pois, niin sitten on eri juttu, mutta kun tänäkin yönä tulee sitten joskus, niin nukahtelen, heräilen, katson kelloa, nukahdan taas, herään ja katson kelloon....niin kauan kun mies tulee kotiin. Mua väsyttää, mutta tiedän miten kamala yö tästä tulee, niin en menekään ihan heti nukkumaan.
Meidän oli tarkoitus mennä yhdessä juhlimaan, mutta esikoinen tulikin kipeäksi, niin mies meni yksin. Toki sen ymmärrän, kun kaveri menee naimisiin, on pakko lähteä, mutta tää yksinelo ei ole herkkua. Toivottavasti ei sitten huominen mene krapulassa nukkkuen...

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Mäkään en saa unta kun mies ei ole kotona. Tai jos tiedän, että on koko yön pois, niin sitten on eri juttu, mutta kun tänäkin yönä tulee sitten joskus, niin nukahtelen, heräilen, katson kelloa, nukahdan taas, herään ja katson kelloon....niin kauan kun mies tulee kotiin.

Ja tässäkin ihan sama juttu! Johan meitä samiksia löytyy... :D

Mä oon varmaan vähän outo kun mua ei haittaa yhtään....lähinnä haittaa se etten pääse itse :saint: mutta eniten ärsyttää se kun nukun koiranunta siihen asti kun mies on tullut kotiin,kuitenkin aina huolehtii että pääsee varmasti kotiin asti.
Käy kyllä niin harvoin että voisi olla toinen ääni kellossa jos olisi harvasen vkonloppu!Nyt olin vaan onnellinen ku lähti tuulettuu pitkäst aikaa!Eipähän oo sit nii kiukkunen ku on vähän päässy bilettää!Mulla ainaki ittellä auttaa/piristää kummasti ku käy välil tuulettumassa!Mutta nyt masukin kanssa kotisohvalla köllöttelen! =)

Eikä.... mä kävin kattoo netistä ja se paikka mihin koko porukka meni, on neljään asti auki. Ei se mies kuitenkaan kattele vikoja junia tai busseja vaan tulee sitten taksilla kotiin...

mä taidan olla aika outo tapaus, mutta just kun nukun koiranunta ja odottelen miestä kotiin innoissani, mutta silti oon tosi vittuuntunut, kun se viinanhajuinen äijä kolistelee kotiin... :D

Täällä yks ärtynyt kanssa....
Mä meinasin eilen mennä juomaan mun kaverille, mies siihen et kotona saan juoda mut kaverin luo tai baariin en saa mennä! No olin kiltisti kotona enkä edes juonut. Suunnittelin sit et meen tänään (tai siis eilen)
No mitäs tapahtuu tänään (eilen)... Mies juo! Ja pokkana tulee sanomaan kello 22 et MUN PITÄÄ VIEDÄ SE BAARIIN! Mä sanoin et ei se saa mennä kun mäkään en saanu eilen mennä. No se meni kumminkin... :( "kivaa"...
Kosto tulee olemaan suloinen... :D
Pokkana sit sanoi et "miksi et eilen menny?" Se oli vitsi kun hän kielsi mua menemästä...

kaveri soitti äsken baarista ja kysy et miks oon kotona et pitäis sinne lähtee.. sit kun kuuntelin sitä niiden loistofiilistä niin tuli entistä paskempi olo :ashamed: myös mun mies oli samassa porukassa ja fiilis on kuulema niin loistava et vissii menevät jatkoille :'(
miks mä en saa unta :'(

Yhteistyössä