M
mä
Vieras
mitä tykkäisit jos mies vetäs käteen sun vieressä ja sun nähen sängyssä?? sä olet kieltäytyny seksistä, ja miehellä aamu seisokki. mies vetää siinä käteen....
mielipiteitä....
mielipiteitä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:saattaisin innostua sittenkin vaikka olisin eka kiletäytynyt![]()
Mä oon samoilla linjoilla, toiseks ei oo ikuna edes suostunu vetään käteensä, vaikka oon pyytäny.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tuota... ensinnäki: miksi miehen pitäis vetää ite käteen? jos mie oisin kieltäytyny seksistä niin voisin mie silti miestä avittaa... ei nuo kaks sulje toisiaan poies. ainakaan miun päässä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja röppö:saattaisin innostua sittenkin vaikka olisin eka kiletäytynyt![]()
Näin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ei se tekis niin... tai mä en tekis niin... mut JOS niin antasin luuvitosen kulukusille ja käskisin miettimään taas näitä käytöstapoja jotka pätee myös sängyssä.
yks entinen teki niin kun suudeltiin ja kosketeltiin niin hää vetäs vetoketjun auki ja alko siinä vetää käteemun oloa ei voi sanoin kuvailla...
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No siinäpähän vetää.. ei mua haittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 3:n äiti:Siis häh,eikö muut te noin? Mä saan siitä kiksejä ja yleensä lähden hommaan mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nam:Sais olla aika paha aivovamma, että seksistä kieltäytyisin. Viimeistään sen ukon katteleminen sais mut ihan vireeseen.