Mitä mieltä siitä, että mies ostaa sulle lahjaksi alusvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle olis halunnut yksi ostaa jotkin seksikkäät liivit ja pikkarit. Mä vähän suutuin, kun mulla on pulaa niistä halvemmista peruspikkareistakin. Ja rintaliivejä en käytä.

Oi se ois ihanaa :) Kerran mies on mulle ostanutkin oikein nätin setin :) En laittaisi pahakseni ollenkaan.
Voispa itekin olla käyttämättä liivejä lainkaan, valitettavasti kuppikoko ei anna siihen mahdollisuutta.

Voih, mulla on sitten käynyt onni myöden.... Mies ostaa AINA jotain "hepeniä" lahjaksi, ainostaan kerran oli hiukan liian naftit rintamuksesta, mutta ymmärrettävää, koska olin juuri saanut neljännen lapsen ja taas kerran liivikoko oli suurentunut yhdellä kuppikoolla :/ Minusta on ihana pukeutua siihen mitä mies ostaa, koska tiedän, että hän nauttii silloin suunnattomasti... ei väliä läskeistä ja muista makkaroista, hän rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen ja pieni piristys on aina paikallaan :D

En kyllä ainuitakaan liivejä ole ostanut sovittamatta. Niin luulempa ettei miehenikään silloin niitä osaisi ostaa. Kun ei se oo aina kyse siitä koostakaan, mallikin merkkaa ja se kokokin voi heitellä eri liiveillä parilla kupilla. Kyllä se lahjakortti vaan olisi fiksumpi.

Mun mies ei suostu ostamaan edes yöpaitaa, vaikka kuvan näyttäisin lehdestä, että tuollainen ja koko se. Ostaa kyllä muuten ihan hyviä lahjoja. Sain viimejouluna uuden puhelimen ilman pyyntöä. Edellinen olikin jo aika kamala.

En uskaltaisi itsekään ostaa sovittamatta liivejä kaupasta. Koko vaihtelee niin paljon liivin mallin ja merkin mukaan.

Yhteistyössä