Mies varastaa työnantajaltaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "näinpä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"näinpä"

Vieras
Ihmettelin äsken miksi miehen autossa on takakontti täynnä kanistereita - tankkaa ne tyänantajan piikkiin, ymmärsin heti ja mies tunnusti kun kysyin suoraan.

Mies, joka tienaa tuplaten tavallisen duunarin palkan vuodessa - se on vaan luonnekysymys, jonka olen aina tiennyt :( rahasta ei ole pulaa, se on varmaa.

[QUOTE="vieras";22957340]Kätevää. Kai olet varmistanut miehen tajuavan että tuon 2x duunarin palkan menettää helposti jos jää tuosta asiasta kiinni?[/QUOTE]

Juuri äsken sanoin, että se mahtaisi olla potkut jos kiinni jäisi.
Tosin ei välttämättä hänen tapauksessaan.
Tekee tuota sen vuoksi, että koki kärsineensä tässä taannoin vääryyttä, kun ajoi omalla autollaan työajoja ja ei saanut mitään kilometreistään - ottaa omin luvin takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22957352:
Tekee tuota sen vuoksi, että koki kärsineensä tässä taannoin vääryyttä, kun ajoi omalla autollaan työajoja ja ei saanut mitään kilometreistään - ottaa omin luvin takaisin.

No miksei mies nosta älämölyä ja vaadi niitä kilometrikorvauksia? jotenkin ei mies kulje täysillä...

Mä nostaisin kyllä älämölyn tuollaisesta. Lapsetkin oppii epärehellisiksi. Miten sä kestät?

Näin se on.
Olen tiennyt tämän pitkään (taipumuksen epärehellisyyteen) ja meillä keskustellaan säännöllisesti siitä, että lapsia ei opeteta valehtelemaan, salailemaan yms.
Tuo on niin kotoa opittua, että tuosta miehestä se ei lähde tässä elämässä, toivotaan ettei periydy kovin kovasti uudelle sukupolvelle.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22957352:

Varsinainen älykääpiö on miehesi, ne kilometrikorvaukset voi hakea verotuksessa

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkös oot;22957398:
Lapsille varmaan tuo asia ekana kerrotaankin, hei haloo!!!

No kyllähän ne näkee, jos isukki koko ajan puuhaa hämärähommia... Niinkuin ap:n mukaan isukkikin on omasta kodistaan hämärähommat oppinut.

No kyllähän ne näkee, jos isukki koko ajan puuhaa hämärähommia... Niinkuin ap:n mukaan isukkikin on omasta kodistaan hämärähommat oppinut.

Ei mies puuhaa mitään hämärähommia näkyvästi eli ei ole sillä tavalla lapsille malliksi. Kotonaan on nähnyt ja oppinut varmasti kaiken yhteiskunnan lypsämisestä ja sitä ei mies itse tee, mutta muuten vähän taipumusta pieneen vilunkiin on.

Mutta olet oikeassa että lapset kyllä huomaa ja oppii kaikenlaista ihan huomaamattakin - siksi meillä puhutaan aika usein rehellisyydestä sun muusta ja siinä sivussa miehenkin kanssa.

Yhteistyössä