mies (valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helga"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helga"

Vieras
-mies valehtelee
-hänen kanssaan ei voi keskustella parisuhteen ongelmista/parisuhteesta ylipäätänsä
-ei ota vastuuta omista teoistaan-> jos jää valheesta kiinni tms niin asiasta ei keskustella.
-herättää minua öisin koska yskii+kuorsaa,mutta ei mene lääkäriin vaikka kuinka olen sanonut että mua väsyttää kun en saa kunnolla koskaan nukuttua.
-haluaa paljon vähemmän seksiä kuin minä-> yllätys yllätys asiasta ei voi keskustella, tuntuu että hän ei ota ollenkaan huomioon mitä minä tunnen
-seksi on lähes aina vain hänen tyydytystä(ite joo on yleensä päällä eli tekee isomman "työn"), mutta ei ota huomioon minun toiveita/tarpeita juuri koskaan.

olen siis vihainen hänelle, koska minuun sattuu.

no tossa nyt on noi huonot puolet(on niitä hyviäkin puolia,mutta niissä ei sitte olekkaan valittamista). mies ei vaan ymmärrä miksi olen hänelle niin vihainen.

Kirjota sille kirje, jossa kerrot nuo asiat. Kysymys perään, että haluaako hän yhdessä sinun kanssa muuttaa suhdetta parempaan suuntaan.

olen kirjoittanutkin monestikkin vuosien aikana, ei mitään vastausta! olen monesti kertonut miltä tuntuu ja miksi mies istuu vaan hiljaa kerta toisensa jälkeen! viime aikoina olen vain valittanut pinnallisista asioista ja tiuskinut pahaaoloani. (siis nää ongelmat on ollut läsnä aina niinku puhumattomuus ja valehtelu. ja muutaman vuoden niinku haluttomuus,yöyskä+kuorsaaminen).

[QUOTE="sssss";28079437]Tuttuahan tuo, monille. Ne huonot puolet on vaan hyväksyttävä tai...[/QUOTE]

no miten voi hyväksyä sen että koskaan ei puhuta ongelmista/parisuhteesta? kun eihän ongelmat katoa mihinkään,edes pienimmät jos ei nisitä voi keskustella. on aika yksinäinen olo parisuhteessa kun tunteista puhuminen on kuin puhuisi seinille!

[QUOTE="helga";28079485]no miten voi hyväksyä sen että koskaan ei puhuta ongelmista/parisuhteesta? kun eihän ongelmat katoa mihinkään,edes pienimmät jos ei nisitä voi keskustella. on aika yksinäinen olo parisuhteessa kun tunteista puhuminen on kuin puhuisi seinille![/QUOTE]

Ajan kanssa tai sitten on mietittävä muita vaihtoehtoja.

Yhteistyössä