mies valittaa että syön liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en syö tunnin välein. usein kuitenkin, ja vähän kerrallaan. mulla on raskas fyysinen työ, muutamasta extrakilosta huolimatta lasken olevani fyysisesti hyväkuntoinen.
Tässä tulikin taas riideltyä välillä, ja mies sanoi, että hänen mielestään parisuhteessa pitää pystyä puhumaan mistä vaan, ja tunnusti, ettei se ole pelkästään rahan meno ja se että syön kuulemma aina kaapit tyhjiksi (!) vaan sekin, etten näytä enää samalta kuin mennessämme naimisiin 5v sitten. mitäpä tuohon sanomaan/puolustelemaan, en varmaan näytäkään:( 2 lasta olen saanut, ja painoa jäänyt 17kg siitä mitä painoin silloin (oli aika hoikka). plus tissit roikkuu, ja maha revennyt. rahojen käytön prioriteeti on nykyään lapset, enkä tosiaan usein ostele itselleni mitään (kun ei enää jää mitään, mies ja lapset pitää siitä huolen.)
mies ei käsitä, miksi mä pidän ilkeänä, mitä se sanoo. kun se on kuulemma totuus.

onko miehesi sitten hyväkuntoinen ja hoikka? ja jos on, tekeekö kotona puolet työmäärästä, ruoalsta ja ruokahuollosta ja vessan siivouksista ja lastenhoidosta?

Yhteistyössä