Mies välillä laimea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija97157
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija97157

Vieras
Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden.
Tavatessa tuntuu siltä, että mies todella välittää ja on ihastunut.
Tapaamisen jälkeen on pari päivää melko hiljaista, sitten tulee viestiä jossa sydämiä ym.

Joskus voi olla monta päivää, ettei miehestä kuulu. En aina viitsi olla aloitteellinen viestien suhteen joten olen vain odottanut, että mies laittaa ensin viestiä.

Ehdottaa tapaamisia, kehuu ja lähettää kivoja viestejä mutta välillä on päiviä, että hänestä ei kuulu.
Olenko vain liian hätäinen. Itse ajattelen miestä paljon ja haluaisin olla paljon yhteydessä..

Jos ihan oikeasti kuvittelet, että tällä palstalla osataan tulkita miehen käytös oikein ja antaa sinulle neuvot sen mukaan, ja jos oikeasti aiot niitä neuvoja noudattaa omassa elämässäsi, niin voit saman tien pyyhkiä koko suhteella hanuriasi ja ilmoittaa miehelle että unohtaa koko jutun. Siinä määrin harhaisia ja hormonien sekoittamia älykääpiöitä täällä pyörii.

On täysin käsittämätöntä, että vielä vuonna 2015 monet naiset kuvittelevat että miehen tulee aina tehdä aloite joka asiassa, ja jos mies ei sitä tee niin tullaan pöllämystyneenä parkumaan nettifoorumeille että mikä miehessä on vikana, onko se homo, enkö ole kiinnostava vai mikä mättää.

Suorastaan toivoisin että aloitekyvyttömät ja muuten vaan passiivisena jalustallaan istuskelevat prinsessat jäisivät loppuiäkseen vanhoiksipiioiksi kasvattelemaan horsmaa jalkoväliin, jos ei kyetä saatana edes viestiä laittamaan vaan miehen pitää sekin tehdä ensin. Kun ei sinne naisen kaaliin millään mene, että se mies saattaakin ajatella ihan samalla tavalla tai on muuten vain ylivarovainen jottei itse vaikuttaisi liian innokkaalta kun sekin on joillekin cosmopolitan-nartuille joku perkeleen turnoff.

Yhteistyössä