Onko mies kiinnostunut, vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija1234
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija1234

Vieras
Olen muutaman kuukauden tapaillut miestä, johon olen kovin ihastunut :)
Ollaan nähty kerran viikossa. Alussa mies lähetteli ihania viestejä usein, mutta nyt ei ole lähetellyt. Vastaa kyllä, jos itse laitan viestin. Tosin vastaaminen aina kestää. Haluaa kyllä tavata, mutta silti ihmetyttää kun ei enää laita viestiä niin kuin alussa.
Olen itse 24v, mies 19v vanhempi.

Olen muutaman kuukauden tapaillut miestä, johon olen kovin ihastunut :)
Ollaan nähty kerran viikossa. Alussa mies lähetteli ihania viestejä usein, mutta nyt ei ole lähetellyt. Vastaa kyllä, jos itse laitan viestin. Tosin vastaaminen aina kestää. Haluaa kyllä tavata, mutta silti ihmetyttää kun ei enää laita viestiä niin kuin alussa.
Olen itse 24v, mies 19v vanhempi.

Kuulostaa niin tutulta.. Itse olen sinua muutaman vuoden vanhempi, mies 43v.
Mies laittoi alkuun tosi usein viestiä, soitteli ja kävi kyläilemässä monta kertaa viikossa... nyt sit kuukausi takaperin viestit alkoi harvenemaan ja nyt ei enään mitään. Ei mitään selitystä, vain hiljaisuus.
Hän oli eronnut, mutta epäilenpä etten tainnut olla ainut nainen kuvioissa tai ainakin nyt on varmasti joku uusi pyörityksessä.

Minä myös ihastuin mieheen. Hän oli aivan ihana, otti niin ihanasti aina huomioon toisen. Oli tosi ihana, osasi puhua ja halata. Käsitykseni kuitenkin muuttui hänestä aikalailla tämän viimeisen kuukauden aikana. Tapa millä hän lopetti suhteemme, oli todella lapsellista ja julmaa.

Tsemppiä aloittajalle!

"vierailija1234" ja "vieras¨¨" tuli vain mieleen, ettei teidän tapauksissane ole vain kyse samasta miehestä?? molemmilla 43v mies (jos ymmärsin oikein)? ja molemmat te olette huomattavasti nuorempia kuin mies ja jollain tapaa samanlainen käyttäytyminen teidän miehillä.. Voisko olla?

Oiskos voinut käydä niin, että mies on löytänyt toisen naisen jonka kanssa on enemmän juteltavaa? Siis toi ikäero, vanhempaa tuskin kovin pitkään jaksaa kiinnostaa (edes pillunsaannin toiveissa) paljon nuorempien jutut.

Eronnut on sanonut olevansa. Toivottavasti pitää paikkansa :(
Miksi viestittely sitten vähenisi, jos olisi varattu? Olisihan hän ollut alussakin varattu ja silti pystynyt useammin viestittään?
Tämä asia on kyllä nyt pakko selvittää.

Haluaa sinulta vain sitä yhtä asiaa. Sai sinut jo koukkuunsa, joten miksi enää vaivautuisi tekstailemaan.
Naimisissa.