Heippa! Mua v....aa. Mieheni oli polttareissa, eikä yöpynyt siellä missä piti. Jäi siis valheesta kiinni, kun soitin kaverille missä piti yöpyä eikä ollut siellä. Mies sanoi törmänneensä baarissa pariskuntaan (tuntematon), jonka luona yöpyi. Mä en pysty mistään tarkistamaan pitääkö tämä paikkaansa vai onko pettänyt mua.
Ensin mä olin hysteerinen, mutta totesin, että onhan se mahdollista ettei ole pettänyt ja annoin asian olla. Mua loukkaa hirveesti toi valehtelu ja olen loukkaantunut syvästi. Kokoajan mä mietin pettikö se. Mä en tiedä voiko tällasesta päästä yli ja vaivaako tää asia mua loppuelämän. Nyt mua ärsyttää sen naama ja huomaan, että tiuskin lapsille. Olisin ehkä heittänyt miehen ulos, mutta kun meillä on lapsia ja olen raskaana. Tekis vaan mieli mennä heti nussimaan jotakin, kostaa ja heittää toi paska pihalle ovesta. Mulla varmaan kuoli osa tunteista häntä kohtaan, kun jäi valheesta kiinni. Sitä mä mietin, että pystynkö mä normaaliin suhteeseen enää vai meneekö tää pilalle koko juttu. Harmittaa sekin, että olen raskaana. Olis vaan paras, että vauvaa ei tulis ja voisin lähteä tästä kävelemään. Tosin mä tiedän, että ei se arki helpommaksi muutu, jos eroaa.
Sitä mä siis mietin, että pystynkö olemaan kiva ja hyvätuulinen vai hajoaako tää kokonaan käsiin, kun synnytyksen jälkeen on kuitenkin hormonit hiukan sekasin.