Mies vaan ostaa lahjan, vaikka on sovittu toisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Joo, pienet on ärsytyksen aiheet. Mutten voi käsittää, miksi miehen on pakko ostaa mulle joululahja kun on sovittu, ettei osteta toisillemme mitään. Viimeeksi tämä johti mulle tosi noloon tilanteeseen, kun miehellä oli mulle lahja, mutta mulla ei miehelle..

Ja taas oli pakettien joukossa lahja mulle, kun siirsin niitä varastoon. Vaikka taas oli sovittu, ettei osteta mitään. No, nyt mun pitää laukata tänään tai huomenna kaupoilla etsimässä miehelle jotain. Tehtävä on mahdoton, koska ainut mitä haluaisi olisi jotain tietokoneeseen liittyvää, enkä mä ymmärrä siitä mitään. Ostan sit taas jotain turhaa, tai tyhmää kuten sukat. Voi miksi mies ei voi uskoa mitä ollaan sovittu?!

Hän ehkä luulee, että pahastut, jos lahjaa ei ole, kun kerran sinultakin sitten on hänelle. Jos hän ei vaikka tiedä, että ostat sen pakkolahjan vasta viimetipassa? Mutta parempi olisi kyllä noudattaa sopimusta tietysti.

Kyllä hän tietää, etten osta mitään jos niin sovitaan. Viime jouluna mulla ei ollut hälle mitään, itse oli ostanut mulle kultakorun. Olin sitten ihan nolona, sanoin ettei mulla ole antaa lahjaa kun sovittiin, ettei osteta mitään...

No, joo. Pakkolahjan hankinta taas edessä. Oisko kellään mitään hyvää vinkkiä, mitä voisi ostaa?

osta sille sitä "tylsää" :) kai tuo nyt jotain hygieniatutteita käyttää,vähän parempaa ja kalliimpaa miesten no niitä on semmosia pakkauksia :) tai johonkin tietokoneliikkeeseen lahjakortti tai vaikka hiirimatto (jos teillä on joku lemmikki tai mien tykkä autostaan tms niin sen kuva painettuna hiirimattoon)Miehen lempi pullo, viiniä viinaa mitä sitten tykkää nauttia tai jotain hyvää olutta ja vaikka semmonen olut cooleri mikä pitää pullon kylmänä saunassakin, onhan näitä ideoita vaikka kuinka.
Voi kuinka voi olla avutonta ostaa muka miehelle lahjaa :D

osta sille sitä "tylsää" :) kai tuo nyt jotain hygieniatutteita käyttää,vähän parempaa ja kalliimpaa miesten no niitä on semmosia pakkauksia :) tai johonkin tietokoneliikkeeseen lahjakortti tai vaikka hiirimatto (jos teillä on joku lemmikki tai mien tykkä autostaan tms niin sen kuva painettuna hiirimattoon)Miehen lempi pullo, viiniä viinaa mitä sitten tykkää nauttia tai jotain hyvää olutta ja vaikka semmonen olut cooleri mikä pitää pullon kylmänä saunassakin, onhan näitä ideoita vaikka kuinka.
Voi kuinka voi olla avutonta ostaa muka miehelle lahjaa :D

Mies ei juo ollenkaan, en siis voi ostaa lempipulloa tai olutcooleria. Tai voin, mutta mun käyttöön se sitten menee. Ei käytä mitään koruja paitsi vihkisormusta. Näppäimistön ja hiirimaton vaihtoi juuri ennen joulua. Tuoksupakkauksen osti toinen lapsi, toinen suihkugeelin ja shampoon. Ei lue kirjoja. Pyyhkeitä ja sukkia sai isänpäivälahjaksi.

Kyllä se joillekin voi olla vaikea hankkia lahjaa. Pitää varmaan ostaa taas sukat.

Yhteistyössä