mies v*****aa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar rv 25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivotar rv 25

Vieras
Alkaa pikkuhiljaa loppuun pinna tuon ukon kans. Mun raskaus on molemmille erittäin toivottu. Ennen raskautumista mies lässytti kaikkea kuinka se sit hieroo ja passaa mua ja lohduttaa ku mä itken hormonihuuruissani. Lupas myös yhdessä mun kans lopettaa röökin polton ja baarissa juoksemiset. Ja paskat. Arvatkaa vaan onko mikään näistä toteutunu.. Itse olen sairaslomalla ennenaikaisten kivuliaiden supistusten takia ja lekureiden mukaan pitäs ottaa rennosti vaan on se niin vitun vaikeeta ku mies ei pistä tikkuu ristiin. Tällä hetkellä sillä ei työtkään pahemmin paina päälle, yleensä niihin vedoten luistaa kaikista kotihommista mut nyt vetoaa siihen et mähän oon LOMALLA ja mun pitää hoitaa koti..teen siis kaikki kotityöt ( tiskit, pyykit, luutuamiset jne.)ja siihen päälle hoidan vielä ukon lapsen ja meidän koirat. Mies polttaa ketjussa, surffaa netissä ja vetää v-loppusin AINA lärvit! Jos yritän nostaa jonku äläkän niin sanoo vaan että mun ei kuulemma tarvi mitään tehä (käydä töissä) ..että kuka tahansa ois tyytyväinen ku sais viettää niin HELPPOA elämää ku mä.. Olen yrittänyt olla miehelleni niin hyvä ku voin, teen ruuat, voileipiä myöten ja kerään astiat nenän alta niinku tarjolija. Hieron miestäni joka ilta hartioista tms. Seksissä en tosiaan pihtaile..päinvastoin ukkoa ei tunnu nappaavan vaikka pidän itsestäni yhtä hyvän huolen ku ennenki raskautta. Kynsissä on AINA ranskalainen manikyyri, hiukset värjätyt, karvat ajeltu, en oo mikään valas,missä vika!?? Tiedän oon tehny itestäni jo ihan kynnysmaton mut en osaa enää ajatella järkevästi. Auttakaa siskot..ja miesten mielipiteet on kans tervetulleita... Ennen raskautta pidin suhdettamme lähes täydellisenä, mies oli huomaavainen, seksi luisti ja töistä ei tapeltu..siksi en haluaisi erotakkaan mut miten korjata enää tällasta paskaa??!! Kiitos jos joku jakso lukea ja vielä enemmän kiitos jos viittii vastata.

mullakin mies sanoi ja lupasi kaikenlaista, eipä ole hieronut kun ehkä yhden kerran. Välillä tuntuu tyhmältä oikein anelemalla anella että voisiko imuroida tai edes ravistella matot kun ei itse enää jaksaisi (rask.viikot 29+ menossa). Ei kyllä oo ihan niin paha kun tuo sun tapaus, tuo sun tilanne kuulostaa itse asiassa aika hirveeltä ja mä en jaksais noinkaan paljoa kuin sinä. Toivottavasti on vaan vaihe ja menee ohi, jos hänellä joku oma kriisi tms. Mutta ihan perseestähän toi on

Parempi ois olla joku vaihe! Välillä jos oikein tosissaan uhkailen ja itken ku oon niin lopussa niin saattaa esim. viedä mut syömään ja olla yhden illan "huomaavainen" ,lue vaivautuu sekstaileen niin et mäki saan siitä jotain. Mut sit se kuvittelee taas et viikkojen/kuukausien laiminlyönnit on sillä kuitattu ja kaikki anteeks annettu. Välillä vielä vitsailee (siis toivon todella et on vitsi) että laittaa mut kyllä heti uudelleen paksuksi ku saan tän pihalle, on kuulemma niin kiva ku vaimo pysyy kotona. Siis ei jumalauta,minkä vitun piilosovinistin kans mä menin naimisiin. Tää on huijausta, ei se mies jolle sanoin 2 v sitte tahdon ollu tollanen läpi!
Tsemppiä sullekki, ei tod. kuulu mattoja puistella enää rv 29! Tiiä sit onko tuo ukko oikeesti niin tyhmä et pitää mua nyt itsestäänselvyytenä..normisti aina vähän mustis ja kuitenki niin herrasmies, niin nyt mä oon vissiin yks vitun hailee. Erehtyy äijä jos luulee et mä oon ikuisesti tähän tilaan jäämässä! No, jos tahtoo itelleen katkeran ämmän (joita muuten oon aina ennen itekki kauhistellu..) niin täältä pesee!!

Hui, toivottavasti tämä juttu on provo tai ainakin liioteltu. En kestäisi tuollaista miestä päivääkään!

Mutta jos ei ole niin mikset sitten tee lakkoa ja jätä hetkeksi siivous, sekstailu, itsesi hoitaminen väliin ja keskityt vain tapaamaan ystäviä ja elämään ihan omaa elämää. Eipähän ukkos ottais sitten enää itsestäänselvyytenä kaikkea mitä teet. Jos annat ton mennä vielä pidemmälle niin eihän siitä tule loppua ikinä.

Olet sairaslomalla. Makaa siis päivät sängyssä tekemättä mitään. Ei sairaana saa rehkiä siivoamalla tai muutenkaan. Joten ukolle moppi käteen ja itse huutelet sängystä ohjeita.

Jos taas noinkin paljon jaksat ja pystyt kotona tekemään niin pärjäisit varmaan töissäkin.

joo ehdotuksinani on lakko (olet sairaslomalla) ja itsellesi lohduttava ajatus ajasta kun olet vauvan kanssa... kun vauva on syntynyt, työnnä se miehellesi usein... jos ei hoida töitään ja tehtäviään, YKSI varoitus ja jätä mies... varoita jo ennen että näin käy... silloin olet ollut reilu ja omatuntosi on puhdas...

Oletko tietoinen, että siivoaminen, rehkiminen, koirien ulkoilutus ja etenkin SEKSI nimenomaan lisäävät supistuksia?! Minusta tämä juttu haiskahtaa provolta, koska jos lääkäri on määrännyt sairaslomalle, hän on varmasti myös määrännyt lepoa ja seksittömyyttä.

Eipä mulla ainakaan lekuri kieltänyt seksiä suppareiden takia! Onneksi ite sen tiesin, kaikki ei välttämättä sitä tiedä. Lepoahan lekuri määrää, joskus se vaan ei ole niin helppoa.
ap, lopeta paasaus, kokonaan, ole "sairas"! Tee kotityölakko, vaikka olisi kuinka vaikeaa katsella sitä sekasotkua, sulje silmät. Tee vain ihan pakolliset hommat, ei mitään ylimääräistä. Äläkä vaan tuputa itseäsi miehellesi!!!

Mielestäni, ap, Sinä olet nyt antautunut täysin marttyyrin rooliin ja sitä saa mitä tilaa. Eli jos teet kaikkea mainitsemaasi eli hyysäät, passaat ja tyrkytät palvelujasi vapaaehtoisesti, Sinusta tulee lähinnä säälittävä. Tuo, että uskoo, mitä mies lupailee ennen raskautta, on sinisilmäisyyttä. Miehet ovat sellaisia kuin ovat ja pysyvät sellaisina. Ehkä olet valinnut väärän elämänkumppanin ja isän tulevalle lapsellesi, mutta voit itse omalla asenteellasi vaikuttaa hirmuisesti omaan hyvinvointiisi. Pakkoko sitä on toisaalta alistututtava marttyyri-rooliin ja pakkoko sitä on kaikki omat odotukset ja toiveet kaadettava vain miehen varaan? Eikö Sulla ole ketään kaveria/ystävää/sukulaista, joka voisi jeesata kotihommissa? Tai tilaa vaikka siivoaja muutamaksi kuukaudeksi jos rahat löytyvät. Tukiverkko pitää olla muutenkin kunnossa vauvan syntymän jälkeistä elämää ajatellen. Et voi pelkästään laskea miehesi varaan.

Voihan se olla, että miehesi on vasta nyt havahtunut, että hänellä on ns. viimeiset "helpommat" ajat menossa ennen isäksi tuloa ja taidatte molemmat olla vielä ilmeisen nuoria parikymppisiä. Toki voit hetken mielenjohteesta lempata ukkosi, mutta mitä sitten? Lapsellasi on kuitenkin oikeus isään ja päinvastoin eikä se yh-äidin roolikaan kadehdittava ole. Tietysti jos miehelläsi on pysyvä alkoholiongelma, se on asia erikseen. Sellaista touhua en katselisi päivääkään. Mutta tässä hetkessä voit muuttaa vain itseäsi ja omaa asennettasi. Nalkuttaminen ei ainakaan auta. Toisaalta mulla ei olisi kyllä hirveästi seksihimojakaan moista ukkoa kohtaan.

Relaa, kuuntele kroppaasi ja lopeta se kotitöitten tekeminen ja miehen paapominen. Tärkeintä nyt on Sinun ja vauvasi hyvinvointi, keskity siihen!!

Kiitos kaikille vastauksista, ja varsinkin tää viimeisin mua kaikessa lyhykäisyydessäänkin lohduttaa. Kyseessä ei ole provo, tosiaan jaksais nähdä vaivaa et kirjottelisin ton mittasia provoja ja kehittelisin kuvitteellisia ongelmia.
Aion nyt tosissaan yrittää alkaa ottaan itelleni aikaa ja panostaa enemmän (no edes vähän) pelkästään "omaan elämään". Helppoa se ei oo..joo myönnän et marttyyriksiki on tullu vähän heittäydyttyä mutta ehkä tosiaan on sit helpompi muuttua kuitenki ite ku yrittää muuttaa tuota jästipäätä. Mä en vaan voi käsittää miten ukot voi olla noin paskoja et jos niille antaa kaikkensa niin ne vaatii vieläki enemmän ja eivät arvosta yhtään mitä on!! Perkele ku on nöyrryttäny ittensä tähän pisteeseen niin siitä on vaikea irrottautua mut jotenki on nyt pakko.
Ja joihinkin kommentteihin vastatakseni kyllä olen erittäin tietoinen että liika rehkiminen lisää supistuksia mut hampaat irvessä on menty. Seksiä ei oo lääkärit missään vaiheessa kuitenkaan kieltänyt, vaikka olen itse erikseen kysynyt. Ensiviikolla on taas kontrollikäynti (2 vko:n välein) jossa katsotaan ettei kohdunkaula liikaa lyhene tai paikat avaudu. Helpottaa jo kun sai tänne kirjotettua ja purettua, sitä vaan tulee niin sokeaksi omien ongelmiensa kans ettei enää osaa edes etsiä ratkaisuja niihin. Tarvii vähän ulkopuolista mielipidettä!! Ja mitä parikymppisyyteen tulee niin mies 28 ja minä 25. Miehellä ennestään 6-v lapsi.
Jatkakaahan juttua kohtalotoverit...mielellään kuulisin samassa ahdingossa elävien juttuja ja "selviytymiskeinoja"!

Minusta (me) naiset olemme joskus raskausaikana kohtuuttomia (tällä en tarkoita ap:tä, jonka tilannetta kommentoi tuossa alempana). Okei, luonto järjestää asiat niin, että raskausaikana tulevä äiti käpertyy itseensä ja tulevaan lapseensa, mutta tulevalla isukilla voi olla pieniä sopeutumisongelmia tässä prosessissa. Miehelle lapsi ei vielä raskausaikana ole konkretiaa. Tokihan löytyy niitäkin miehiä, jotka passaavat ja paapovat naisiaan ihanasti, mutta kaikilla ei vaan löydy ilmeisesti niitä palvontasensoreita.. Ja joillakin naisilla nuo vaatimukset menevät todella överiksi. Ja ei riitä, että oma mies palvoo raskautta ja naista, siihen riittiin pitäisi osallistua muun perheen, ystävien ja työkavereidenkin. *huoh*, lähipiirissäni on ollut yksi tällainen supermama, joka makasi kesän pihalla poreammeessa syöden jäätelöä ("koska vaavi tahtoo jätkiä"). Ja ukko kantoi madamelle milloin kuumaa ja milloin kylmää vettä, hieroi ja vatkasi..

Ja nyt alkuperäisen asiaan! Tosiaan ikävää, että miehesi ei ole osallistunut odotukseenne edeltävästi kaavailemallanne tavalla. Varmasti satuttaa se, ettei hän pitänyt lupaustaan yhteisestä tupakkalakosta (olisi ollut sinulle varmasti iso kannustin ja helpottanut molempien tupakoinnin lopettamista, toisaalta lapsellekin olisi terveellisempää tulla perheeseen, jossa ei tupakoida) ja riukkuu ryyppämässä viikonloppuisin. Toivotaan, että menovaihe on ohimenevä viimeinen vapauden kevät ja lapsen synnyttyä ukko pysyy kotioloissa. Muutenkin itse kannatan sitä, että kun mennään, mennään pariskuntana. Toki molemmilla meillä on myös omia kavereita ja o mia menoja, mutta läpiriirissä on nähty se, että kun itsekseen aletaan kulkea juhlimassa, ero lähenee.

Mutta anteeksipyydettävää on tuo, miten miehesi suhtautuu sinuun ja sairaslomaasi. Jos sinut on määrätty sairaslomalle lepoon, tulisi levon koskea myös kotitöitä ja seksiä. Eikö mies sitä tiedä vai ymmärrä? Ensimmäiseen auttaa asiallinen informaatio, jälkimmäiseen.... miehen viisastuminen?

Mun äitini sanoi aina, että älä vaan koskaan ala hoivaamaan miestä. Ja en ole alkanutkaan. Parisuhteen pitää olla tasa-arvoinen, enää ei eletä ns. kivikaudella, jossa nainen tekee kaiken ja mies "metsästää". Pahoitteluni alkuperäiselle, olet hoivannut miestäsi ihan liikaa, joten tässä tulos. Vanhaa koiraa on todella vaikeaa opettaa tavoille, toivottavasti onnistut kuitenkin.

Jos mun ukko onki raskaana olevan naisen painajainen niin tuo DDDD:n kuvailema supermama taas on sit miehen (+kaikkien läheisten) painajainen!! Joo itselläkin lähipiirissä kyllä tapauksia jotka plussatestin tehtyään ei ole pystyny esim. nostamaan mitään tyynyä painavampaa, ja vko:lla 10 jäädään jo toimistotyöstä (=istumatyö) saikulle.
Mun ukko tosiaan luulee että täällä kepeästi imuria heilutetaan päivittäin 130 neliön kämpässä vaikka sairaslomalla oon tosiaan siivoustyöstä. Tavallaan huonoa tuuria et satuin raskautuun just työskennellessäni tässä työssä kun se ei tosiaan ole oma alani enkä sitä vakituisesti tee. Tilanne kun meillä olis varmaan huomattavasti erilainen ilman tätä mun "lomailua"!!! mielelläni mä töissä kävisin jos voisin. Kirvestä kehään en silti halua heittää nyt odotusvaiheessa siksi että tosiaan ennen teimme kaikkea pariskuntana ja muutenkin koin suhteemme onnelliseksi. Mutta kuten DDDD:kin mainitsi niin kännissä riekkuva ukko ei ole paras mahdollinen isukki..niinpä olen sisimmässäni antanut miehelleni jonkinlaista "armonaikaa" lapsen syntymään, mutta jos silloin ei tahti muutu niin ennemmin sit ilman isää ku tuommosen kans. Lapsen paras on kuitenki kaiken A ja O. Välillä on herännyt epäilys että miehen aiempi suhde vaikuttaa tähän.. mieheni lapsen äiti nimittäin huomattavasti miestäni vanhempana harjoitti sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa eikä varmaan raskausaikanaan ollut myöskään unelmakumppani. Eron jälkeen ja lääkityksen kanssa tosin rauhoittunut.. Olen varmaan omalta osaltani myös siksi sortunut tähän hoivaamiseen kun tiedän tämän menneisyyden ja en ole halunnut että mies joutuu elään taas kamalan "skitsofreenisen" pirttihirmun kanssa!? Mutta täytyyhän se kuuluisa kultainen keskitie olla olemassa mullekin! Eilen sain hieman uskoa tulevaisuuteen kun pari saunakaljaa riitti la-illaksi ja alko jopa puhuun et pitää kesälomat järkätä niin et tulee mun lasketunajan molemmin puolin niin pääsee sit synnytykseen mukaan ja olla vauvan kans. Mistähän nyt tuulee..No, mitään en enää usko ennen ku omin silmin nään.

Mustakin tuntuu että tää on provo. Ei kai miehiä oikeesti kiinnosta, vaikka kynsissä oliskin AINA ranskalainen manikyyri. Apua, eihän!

No jos tämä ei ole provo, niin ihmettelen miten ap jaksaa moista moukkaa. Toisaalta jossain asioissa vois ottaa jo vähän rennommin, esim. mattojen puistelu ei varmaankaan ole välttämätöntä tuossa tilassa. Eikä sitä tarvitse tehdä miehenkään. Nyt on hyvä aika levätä, mattojen puistelut saa kuitenkin unohtaa viimeistään siinä vaiheessa kun vauva tulee. Lepää nyt kun vielä voit!

Itse olen ollut raskaana ollessani sekä siivous-että toimistotyössä ja voin rehellisesti sanoa, että kropalle se toimistotyö on huomattavasti rankempaa. Siivoustyö, kun sen hyvin ja ergonomisesti hoitaa, käy hyvästä liikunnasta ;)
Ainiin, toisesta raskaudesta imuroin koko huushollin (silloin oli vaan 80 neliöö) ennen kuin lähdin synnärille, ihan vaan omasta halustani vaikka mies varmasti olisi sen tehnytkin laitoksella ollessani.

Mutta jos lääkäri on määrännyt sairaslomalle supistelujen vuoksi niin silloin kannattaa kyllä jättää siivoukset ja mattojen puistelut vähemmälle. Normaalissa raskaudessa olen minäkin imuroinut, siivonnut kellaria ja siirrellyt raskaita huonekaluja ympäri asuntoa ilman mitään ongelmia. Ap:n tilanne on mielestäni hieman toinen.

Minut määrättiin myös saikulle olikos se nyt joskus r-viikolla 23 suppareiden takia. Lääkäri ei kieltänyt sekstailua ja me kyllä sekstailtiin. Kohdun kaulalla ei tuossa vaiheessa ollut vielä kuitenkaan tapahtunut mitään muutosta.

Yhteistyössä