R
Raivotar rv 25
Vieras
Alkaa pikkuhiljaa loppuun pinna tuon ukon kans. Mun raskaus on molemmille erittäin toivottu. Ennen raskautumista mies lässytti kaikkea kuinka se sit hieroo ja passaa mua ja lohduttaa ku mä itken hormonihuuruissani. Lupas myös yhdessä mun kans lopettaa röökin polton ja baarissa juoksemiset. Ja paskat. Arvatkaa vaan onko mikään näistä toteutunu.. Itse olen sairaslomalla ennenaikaisten kivuliaiden supistusten takia ja lekureiden mukaan pitäs ottaa rennosti vaan on se niin vitun vaikeeta ku mies ei pistä tikkuu ristiin. Tällä hetkellä sillä ei työtkään pahemmin paina päälle, yleensä niihin vedoten luistaa kaikista kotihommista mut nyt vetoaa siihen et mähän oon LOMALLA ja mun pitää hoitaa koti..teen siis kaikki kotityöt ( tiskit, pyykit, luutuamiset jne.)ja siihen päälle hoidan vielä ukon lapsen ja meidän koirat. Mies polttaa ketjussa, surffaa netissä ja vetää v-loppusin AINA lärvit! Jos yritän nostaa jonku äläkän niin sanoo vaan että mun ei kuulemma tarvi mitään tehä (käydä töissä) ..että kuka tahansa ois tyytyväinen ku sais viettää niin HELPPOA elämää ku mä.. Olen yrittänyt olla miehelleni niin hyvä ku voin, teen ruuat, voileipiä myöten ja kerään astiat nenän alta niinku tarjolija. Hieron miestäni joka ilta hartioista tms. Seksissä en tosiaan pihtaile..päinvastoin ukkoa ei tunnu nappaavan vaikka pidän itsestäni yhtä hyvän huolen ku ennenki raskautta. Kynsissä on AINA ranskalainen manikyyri, hiukset värjätyt, karvat ajeltu, en oo mikään valas,missä vika!?? Tiedän oon tehny itestäni jo ihan kynnysmaton mut en osaa enää ajatella järkevästi. Auttakaa siskot..ja miesten mielipiteet on kans tervetulleita... Ennen raskautta pidin suhdettamme lähes täydellisenä, mies oli huomaavainen, seksi luisti ja töistä ei tapeltu..siksi en haluaisi erotakkaan mut miten korjata enää tällasta paskaa??!! Kiitos jos joku jakso lukea ja vielä enemmän kiitos jos viittii vastata.