Mies "uhkailee" toisella naisella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helga

Vieras
Raskaus vetelee viimeisiä viikkoja ja halut on kuin hiirellä. Mies ei ole sen johdosta saanut seksiä viikkoon ja nyt jo uhkailee hakevansa sitä muualta, jos ei kohta irtoa, huh huh. Onko muilla ollut vastaavaa raskaus aikana?

Viikkoon?! Mitäs sitten, kun synnytyksen jälkeen ei ehkä paikat kestä heti jyystämistä, silloinkin pitää varmaan päästä toisiin naisiin?

Urpo mikä urpo.

:headwall: :headwall:

No ei ole kun mun ukolla on järki päässä.Siis se tietää että jos tolleen uhkailis niin se olis sit siinä, eli kyllä menis tavarat kahteen pinoon nopeesti :kieh:

Sun ukkos on todella törkee |O Jos ei seksiä tee mieli niin ei tee.

No sanoisin, että tuolla empatialla saa mennäkin, muttei ole takaisin tulemista. Voi luoja.... Todella nautinnollista varmaan miehelle, jos vaimo antaa vaan kiristyksen vuoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No ei ole kun mun ukolla on järki päässä.Siis se tietää että jos tolleen uhkailis niin se olis sit siinä, eli kyllä menis tavarat kahteen pinoon nopeesti :kieh:

Sun ukkos on todella törkee |O Jos ei seksiä tee mieli niin ei tee.

sama täällä. Kyllä lähtis mies mäkeen jos tollasta sanois. itse en synnytyksen jälkeen voinut 3kk harrastaa seksiä. Että jos sun miehes jo viikon jälkee on nuin puutteessa niin entäs sitte...

niin ja meillä jäänyt hommat 2 kertaan koko raskausaikana ja viikkoja on jo 22 että jospa se siitä..tuskin tuosta nokkiin kannattaa ottaa minäkin olen miehelleni huumorilla heittänyt että jo se on kumma homma ku pihtaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja Helga:
Raskaus vetelee viimeisiä viikkoja ja halut on kuin hiirellä. Mies ei ole sen johdosta saanut seksiä viikkoon ja nyt jo uhkailee hakevansa sitä muualta, jos ei kohta irtoa, huh huh. Onko muilla ollut vastaavaa raskaus aikana?

Ja VAIHTOOOON!!!!!Ei meinaan oo alhasempaatemppua,jos uhkauksen toteuttamista ei lasketa!!!!!

Ei ole ollut vastaavaa, mutta mulla ovat halut olleetkin melkoiset- varsinkin loppuajasta :whistle:

Viikko on siksi toisekseen todella lyhyt aika, entäs synnytyksen jälkeen..

Ja voihan sitä tehdä muutakin kuin juuri sitä itseään :snotty:

naura päin naamaa ja sano että herra on vaan hyvä ja alkaa etsimään seuraa muualta mutta saa viedä kamppeensa siinä samalla oven avauksella. Onhan noita miehiä maailmassa muitakin...

En missään nimessä puolustele miestäsi, mutta ethän ole unohtanut hellyyttä? Vaikka ei mieli tekisikään, niin jokainen tuntenee oman miehensä aktiivisuuden, eli jos mies on "tottunut saamaan" tyyliin joka viikko 1-7krt, niin jos totaalinen stoppi tulee eikä sitä aktia korvata hellyydellä ja esim. käsin/suulla tyydyttämisellä, VOI ehkä joku suutuspäissään sanoa joatin tuollaista. Mutta vain itse tiedät millä sävyllä mies sen sanoi. Otsikossakin kun on heittomerkeissä tuo uhkailee...

Törkeätä käytöstä mieheltä.Olisiko kasvun paikka?Entäs sitten synnytyksen jälkeen,kun paikat on kipeenä,jälkivuotoa kuukausi,rinnat valuu maitoa ja vauva valvottaa molempia.Mites sitten mies jaksaa odottaa?Meillä on kaksi poikaa ja nuorempi 3kk,ja seksielämä on vähän hiipunut kun ei ole aikaa ja molemmat väsyneitä..Mun mies onneksi on ymmärtäväinen ja aikuinen.Kannattaa puhua asioista ennen synnytystä että osaa sitten mieskin suhtautua siihen että ei tee heti mieli...

ei ukot "välillä"(huoh) taho ymmärtää naisten oloa/tunteita.mut meillä on aina synnytyksen jälkeen ollu et harrastettu vasta jälkitarkastuksen jälkeen joten siinä ois ukkos tiukilla.vaik niin se on sillo meijänki:)laskee aina öitä;)

Yhteistyössä